אם קונים דירה פעם בחיים ומכירים עד כמה התהליך עד להשגת מטרה זו יכול להיות קשה, מפרך ואף בלתי אפשרי, ההזדמנות לרכוש דירה בפרוייקט אכזיב היא התגשמות כל חלום אפשרי באופן האיכותי ביותר בשוק. בענף הנדל"ן זהו פרוייקט יוקרתי, מוביל המשלב שלמות בכל פרמטר בו חושבים לקנות דירה- הקרבה למרכז, ופרמטר שני וחשוב אף יותר המרחק לים. אכזיב הוא פרוייקט מגורים שאפתני, יוקרתי ומרשים העונה על הצרכים האלו והופך את דירתכם לדירת החלומות האידיאלית.

החלום לגור בקרבת הים היה תמיד החלום האולטימטיבי של משפחות רבות. מפעל המגורים אכזיב מגשים חלום זה מעל ומעבר למצופה בדירה שאינה רק קרובה לים, אלא ממוקמת למעשה בקו ראשון לים באחד מן החופים המשגעים ומרהיבים בישראל ובצמוד לנוף ירוק ולטבע מהנה. כל שמאי מעריך בוודאות כי מגורים בקרבת הים הם הסיבה האטרקטיבית ביותר עבור רוכשי דירה הן בארץ והן על ידי זרים הרוכשים דירות בישראל. והבדל מחירים בין דירה שאינה מול קו החוף לבין דירה הממוקמת ישירות מול הים מעלה את ערך הנכס בעשרות אחוזים ואף מכפילה את ערכו. אכזיב הוא פרויקט המגורים המגשים את החלום האטרקטיבי הזה. אכזיב אינו גם מפר חוקים בנושא בניה בחוף והבתים משקיפים מכל כיוון לנוף ים פתוח ומרהיב במרחק שאינו פחות משלוש מאות מטר, כך שהחלום לגור בדירה סמוכה כל כך לקו חוף המים היא כל מה שכל משפחה חלמה עליו מאז ומתמיד.

האפשרות לצפות בכחול הים ובנוף מופלא עם שקיעות מדהימות בכל ערב הפכה בפרוייקט אכזיב לדבר שבשגרה. אכזיב הפכה לשכונה שהמחירים בה רק עולים ומטפסים יותר וזוהי השקעה מעולה וחד פעמית בנדל"ן שרק מניב יותר רווחים ותשואה עם הזמן. זה היה רק עניין של זמן עד שיזמים יגלו את הפוטנציאל הנדיר ועצום במיקום אטרקטיבי זה והפרויקט אכן הפכה להצלחה מזהירה ולהשקעה מניבה ביותר , והמחירים בשכונת המגורים אכזיב מדהימים עוד יותר, החל מדירות ארבעה וחמישה חדרים ועד לדירות גן ולפנטהאוזים הדירות רחבות, יוקרתיות ומשתלמות בכל זמן.