השכרת רכב באוסטריה

 

מהן האפשרויות העומדות לפנינו בבואנו לארגן טיול באוסטריה, מה היתרונות של טיול מאורגן ומה חסרונותיו והאם אפשרי לצאת לטיול עצמאי באוסטריה ולהנות באותה המידה. את כל השאלות הללו נבחן כאן וננסה לענות עליהן.

בבואנו לתכנן טיול באוסטריה, אם זה טיול משפחתי, טיול זוגי או טיול של קבוצת חברים, השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו כדי להטוות את הדרך, היא מה סגנון הטיול המועדף עלינו. על שאלה זו נענה בעזרת ההיכרות שלנו את משתתפי הטיול. אם אנחנו משפחה או קבוצת חברים שדוגלת בעצמאות וחוסר תלות כמובן שנבחר בטיול שאינו מאורגן וננסה לתכנן טיול בעצמנו לפי האופי שלנו, הרצונות והשגרה שלנו. נוכל לשכור רכב דרך חברת השכרת רכב באוסטריה וכך להנות מרכב צמוד, שיכיל את הציוד היומיומי שלנו, נוכל להחליף נהגים במשך הנסיעה ולעצור במקומות ופנינות אוסטריות שנקרו לנו בדרך, להחליט על שהות קצרה או ארוכה בכל מקום לפי מצב הרוח או הצרכים המשתנים באותו רגע נתון ולא נהיה תלויים במישהו שיקח אותנו, יחזיר אותנו, בזמני נסיעות והחלפת רכבות או בהתרוצצות בין תחנות אוטבוס באוסטריה. במצב הזה, השכרת רכב באוסטריה היא פתרון נהדר ומתאים לסוג טיול עצמאי שכזה.

החסרון בהשכרת רכב באוסטריה יכול כמובן להיות הנהיגה הממושכת בין האטרקציות האוסטריות, הערים המרכזיות ומקומות שחייבים לראות כשמטיילים באוסטריה. כשבוחרים בהשכרת רכב באוסטריה צריכים להיות עם היד על ההגה,וחייבים להיות ערניים ומרוכזים בנהיגה במקום לא מוכר. מצד שני לאוהבי הנהיגה, השכרת רכב באוסטריה יכולה להיות חוויה בפני עצמה. לנהוג שעות ארוכות בנופים פסטורליים זה בוודאי לא משהו שנוכל לחוות בנהיגה משעממת בכבישי ארצנו. על כן, השכרת רכב באוסטריה תהיה יתרון עצום לאנשים ביננו שלא חוששים מישיבה מאחורי ההגה ופתרון מושלם לאלו שחייבים להיות עצמאיים בשטח ובשליטה מלאה על סדר היום שלהם. כי אז לא יוכלו להנות מסדר יום ולו"ז שמוכתב במסגרת טיול מאורגן ויוכלו להנות יותר מטיול עצמאי, מהשכרת רכב באוסטריה, רכב שישמש אותם מתחילת הטיול ועד סופו ויעניק להם את החוויה המושלמת לטיול המושלם.