מסגרת כרטיס אשראי שחור | עמלות אשראי | אשראי – כרטיס אשראי שחור

מהו כרטיס אשראי שחור וכיצד הוא משרת את לקוחותיו בני המעמד האלפיון העליון. כרטיס אשראי שחור משרת בהצלחה מעט מאוד לקוחות בישראל. הכרטיס אשראי שחור אינו מהפופולרים מבין כרטיסי האשראי וזה מה שהופך אותו ליוקרתי ומיוחד. לא כל אחד יוכל להחזיק כרטיס אשראי שחור\ שכן זהו כרטיס שניתן מהבנק אך ורק לאנשים בעלי כח כלכלי אדיר, כאלו שיכולים בקלות לבצע רכישות ברגע אחד בכרטיס האשראי של מיליוני שקלים שמצויים אצלם בחבון העוש.

אם כן כרטיס אשראי שחור הוא נחלת ארנקם של אנשי ההון במדינה שאינם רבים, האלפיון העליון.

הצבע השחור פנים רבות לו. כיצד הגיע הצבע השחור לכרטיס אשראי שחור. אין ספק שצבעים משפיעים עלינו ברמה היומיומית. בכל מקום שאליו נפנה את מבטינו נראה צבעים בולטים כשכל צבע אומר משהו עלינו ועל המחזיק באותו הצבע. צבעים מסויימים גורמים לנו הרגשות שונות ומשפיעים עלינו לא רק ברמה המודעת של חיבורים מושכלים שנעשה בין צבעים להבנות ודעות, אלא גם חיבורים רגשיים שיש לנו מאותם הצבעים. כך שהצבע השחור למשל יגרום לנו אולי לפחד או להרתע כיוון שהוא קבוע משחר ההיסטוריה כצבע שמקורו אפל, מפחיד ולא נודע. אך כשמדוסבר בכרטיס אשראי שחור, הצבע השחור שלו בא דוקא ממקור אחר שאינו אפל ואינו מפחיד אלא ממקום של כח ולא של רע. עולפ העסקים כיום נחשב לעולם כוחני בעל כח רב. כח קניה כלכלי, וכח פוליטי מזיז עולמות. הצבע השחור בולט בעולם העסקים בגלל החליפות השחורות אותן הם לובשים בעלי העסקים יום יום, והשחור הגיע מהחליפות ותיקי העור השחורים ולא מאפלה וחשכה ולכן הצבע השחור מזוטהה היום בצורה רבה עם עולם העסקים.

כך גם כרטיס אשראי שחור מתחבר בצבעו לעולם אנשי העסקים שמהם צמחו עשירי הארץ אותה אוכלוסיה קטנה ומצומצמת, האלפיון העליון \ שמחזיקה בתנאים הטובים ביותר שמגולמים בכרטיס אשראי ייחודי רק להם כרטיס אשראי שחור וזה אותו כרטיס אשראי שחור שמחליף את כל כרטיסי האשראי היוקרתיים והזהובים מעניקים ללקוחותיהם תנאים ייחודים שמתאימים לכח הקניה הגדול שלהם. ואותו יוכלו לעשות באמצעות כרטיס אשראי שחור.