מאז ומתמיד היינו בן זוגי ואני זוג נהנתן שאוהבים לחיות את החיים הטובים ולהנות מכל האושר והטוב שיש בעולם.

 

אמנם מעולם לא היינו עשירים מאוד ולא היתה לנו יאכטה פרטית או טיולים אקזוטים לחו"ל פעם בחודש אך למדנו שנינו לאזן בין שגרת החיים לבין הבילויים והכייף שאנו יכולים לתבל בו את חיי השגרה.

 

הנאה ברת השגה היא מושג שאין כמעט בארץ. יוקר המחיה הוביל לתנאים בלתי אפשריים, כאשר כל קניה רכישה או שירות שאנו צורכים צריכה לבוא על חשבון דברים אחרים בגלל חוסר בכסף.

 

סדרי העדיפויות הביאו אותי ואת בעלי לוותר על המון מהנאות החיים שהיו לנו כזוג צעיר בעיקר כשהגיעו הילדים והפכנו למשפחה גדולה.

 

בלית ברירה יש הוצאות רבות על חינוך וכלכלת הבית ואי אפשר לקנות יינות יקרים וגבינות איכותיות ויקרות פשוט כי הכל כל כך יקר.

 

ולכן קסם לנו הרעיון של יין בעיר. כשישבנו אצל חברים בערב שישי ונהנינו מכוס יין אדום איכותי ונפלא, שאלתי אותם היכן הם רוכשים את היינות שלהם והופתעתי כל כך מהתשובה.

 

מסתבר כי ישנה רשת חנויות הנקראת יין בעיר שעדיין לא הכרתי אותה ושם מוכרים את כל סוגי היינות והמשקאות האלכוהוליים במחירים נמוכים עד כמה שאפשר.

 

נדהמתי מהמידע החדש והחלטתי שאני חייבת לבקר ביין בעיר, זה בדיוק הדבר שהיה חסר לנו, חנות בעיר של יינות אבל שתהיה זולה ואיכותית ושלא נאלץ לקחת משכנתא עבור כל קניה של יין טוב.

 

וכך החלה ההיכרות שלי עם יין בעיר שבמקרה גם אחד מסינפיה היו ממש לא רחוק מביתי.

 

וכך מדי שישי בין הסידורים, אנחנו נכנסים לחנות יין בעיר, טועמים יינות להנאתינו וזוכים לשירות מעולה ולקניה של יין זול אבל איכותי.

 

וכך אנחנו מצליחים להגשים ולממש חלק קטן של הנאות החיים גם בלי להתרושש ולבזבז כספים מיותרים, מבלי לשנות סידרי עדיפויות ולשים את ההנאות הקטנות שלנו בסוף אחרי כל צרכי המשפחה.

 

לפחות יין טוב אנחנו יכולים כיום להרשות לעצמנו בזכות יין בעיר וכשיש יין טוב הכל טוב.