קפסולות אספרסו אלו הם קפסולות אשר על ידם ניתן להכין טעים ומשובח כפי שאוהבים.

באמצעות מכונות אספרסו יכולים אנשים להנות מקפה משובח אשר יוצא שונה בטעמו מהכנת קפה רגיל בצורה ידנית.

סוד ההצלחה של חברת נספרסו היא שהם משווקים קפסולות איכותיות וטובות וכן מכונות אספרסו טובות אשר על ידם ניתן להכין את הקפה הרצוי והאהוב.
חברת נספרסו היא חברה אשר הצליחה לחולל מהפיכה עולמית בכל הקשור בהכנת קפה ביתי.

כל אוהבי הקפה יוכלו מאד להנות  מהכנת הקפה על ידי מכונת אספרסו, אך לשם כך יש לרכוש קפסולות אספרסו אשר מעניקות אפשרות זו.

תערובת הקפה אשר יוצאת היא משובחת וטעימה, כלל הציבור יכול להנות מו הקפסולות שחברת נספרסו מוכרת.

מכונות הקפה הפכו להיות כיום פופולאריות מאד, ניתן לרכוש את המכונות הללו גם לבתים וגם למקומות מרכזיים כמו משרדים ובתי עסקים.

שתיית ספל אספרסו כיום, איננה עוד זכות בלעדית השמורה לבתי קפה בלבד, תודות לחברת נספרסו כיום כל אחד בביתו שלו ובכל רגע נתון יכול ליהנות משתייה של קפה משובח טרי ואיכותי. קפסולות קפה אספרסו מבית היוצר של נספרסו מצטיינות ברמה מאד גבוהה של איכות וטריות וזאת בשל ההגנה הגבוהה שמאפשרת מתכת האלומיניום מהן כל קפסולה כזו עשויה.

חברת נספרסו מייצרת את הקפסולות אספרסו באופן הטוב ביותר ועל כן הלקוחות אשר רוכשים קפסולות אספרסו בוודאי יוכלו להנות מן האיכות הרבה ומן הקפה המשובח הטעים שיוכל לצאת להם על ידי אותם קפסולות.

חברת נספרסו בראש ובראשונה מחויבת לשמירה והגנה על האיזון האקולוגי שבטבע ובהתאם לכך מנצלת עד כמה שניתן גם את שאריות הקפה דרך הפיכתן למקור אנרגיה לחימום ביתי ובכלל לייצור חשמל, או לחילופין מייעדת אותם עבור ענף החקלאות דרך שימוש בשאריות הקפה עבור ייצור מחדש של דשן טבעי.

הקפסולות אספרסו מיועדות עבור מכונות נספרסו אשר מכילות תערובת של קפה שנעשתה על ידי צוותי העבודה המיומנים והמומחים אשר מכינים תערובת של קפה אחרת ושונה מכל התערובות הרגילות, הטעם המוענק הוא טעם ייחודי אשר מעניק חוויה והנאה בכל לגימה ולגימה.