סבתא שלי תמיד נחשבה האישה הביונית. על אף שעלתה לארץ בגיל מאוחר, כאשר היא לא מכירה את התרבות והשפה, היא התקדמה בעולם העבודה ואף הפכה למנהלת בחברה גדולה מאוד בתחום התיירות. עם השנים לאחר שיצאה לגמלאות, החליטה סבתא שלי להקים חברה למכירת עבודות ציור על עץ שהכינה. מאחר ואהבה אומנות ויצירה הייתה קונה דברים שונים מעץ ומציירת עליהם ציורים שונים. לכל נכד מאיתנו הייתה לפחות קופסא אחת שלה עם ציורים. כפי שסיפרתי בהתחלה, סבתא שלי הייתה מאז ומעולם מעורבת בהתפתחות הטכנולוגית והמודרניזציה של מכשירים שונים. מהר מאוד היא הבינה שללא אתר אינטרנט יהיה לה קשה מאוד לשווק את המוצרים שלה. היא החלטה ללמוד בניית אתר אינטרנט לבד.

מאחר ושלטה בעולם המחשבים וידעה להסתדר מצוין בגלישה באינטרנט, חיפשה במנגנוני חיפוש שונים  שיעורים המסבירים על בניית אתר אינטרנט לבד. לאחר חיפושים שונים מצאה בסוף אתר אשר מסביר ממש כמתודה פשוטה את רזי התחום של בניית אתר אינטרנט לבד ולמה חשוב לשים לב כאשר פונים לבניית האתר. לאחר שסיימה ללמוד את השיעורים השונים שפורטו באתר, הרגישה שהיה חסר לה עוד מידע וחיפשה קורס של בניית אתר אינטרנט לבד למתקדמים. בתור הנכדה שלה פשוט הסתכלתי נפעמת מהצד על היעילות והדריכות שלה לטובת המשימה. לא מעניין אותה שזה שבניית אתר אינטרנט לבד זה נושא מסובך ולא מעניין אותה שהיא יכולה לשלם למישהו שיעשה את זה עבורה. היא רוצה ללמוד איך עושים את זה ויהי מה.

לאחר הלימודים המתקדמים היא הלכה והקימה לעצמה אתר אינטרנט. היא הייתה כל כך מצוינת שתוך ימים ספורים התנועה לתוך האתר שלה הייתה בלתי פוסקת. כל כך התרגשתי בשבילה שהחלטתי לפרסם את האתר שלה בבלוג שאני כותבת ובפרופיל הפייסבוק שלי. מעבר לכך שהיצירות שהכינה היו יפייפיות ומקסימות הסיפור שלה על הנחישות ללמידת בניית אתר אינטרנט לבד היה מעורר השראה בעיניי ואני חושבת שנשים רבות אחרות יכולות לראות בו דוגמא ומופת לאישה חזקה שלא מפחדת מאתגרים.