סניקרס הם כבר מזמן לא רק נעל ספורטיבית אלא פריט אופנתי לכל דבר. כזה שנועלים לסידורים וימי עבודה, כמו גם לאירועים מיוחדים יותר. אם את עדיין לא מצליחה לשדך אותם בהצלחה לבגדים שלך, כך תעשי זאת

סניקרס
סניקרס נחשבים לפריט אופנתי לכל דבר.

אם בעבר ההנחה הרווחת הייתה שנוחות ואופנה לא הולכות יד ביד, בשנים האחרונות כולם כבר הפנימו שזה לא המצב. אחת מההוכחות לשינויים הרבים שנכנסו אל עולם האופנה היא השילוב של סניקרס כמעט בכל חלק לאורך היום, אפילו על מסלולי האופנה. איך מיישמים את הנוחות הזו בפועל? אם גם את רוצה להיפרד לפעמים מהעקבים אבל לא בטוחה איך עושים את זה נכון – זה המדריך שתרצי לשמור. 

לפני שמתחילים – הכירי את האפשרויות שלך

חשוב להדגיש שנעלי סניקרס מגיעות במגוון צבעים ועיצובים. ולכן גם זוג קלאסי יכול לקבל טוויסט מעניין. ברשת טוונטי פור סבן למשל, מצאנו סניקרס נמוכות עם תוספת של חירורים דקורטיביים בצדדים, שמשדרגים את הנעליים והופכים אותן ברגע להרבה יותר מעניינות. טוונטי פור סבן מציעים מגוון רחב של נעליים, כולל סניקרס עם אלמנטים כמו שרשרת, כיתובים ועוד.

לשידוך המושלם עם ג'ינס

הדוגמה הראשונה תכלול שילוב שהוא יחסית פשוט, ובכל זאת כדאי לשים עליו דגש. סניקרס וג'ינס הם צמד לעניין, ואם תרצי לשדרג ולהתאים אותו גם למצבים פורמליים יותר, בחרי סניקרס בגוון לבן או שחור. 

למראה המחויט

אז נכון, סניקרס הן אולי לא הבחירה המיידית לשילוב שכזה, אבל בשנים האחרונות אפילו בחתונות אפשר לראות חתנים שמגיעים איתן היישר לחופה. אז למה שלא תיישמי גם את? סניקרס כאלה צריכות להיות בצבע יסוד בסיסי, ללא עיטורים מיותרים שתופסים פוקוס. אפשרות פופולארית היא סניקרס דמוי עור.

עם שמלה

שמלות נתפסות כאתגר המשמעותי ביותר עבור חובבות סניקרס אמיתיות. ובכל זאת, אם תרצי להעז ולהציג מראה מיוחד שמשלב בין רשמיות לבין קז'ואל לא מתאמץ, זו ללא ספק הבחירה שלך. אפשרות שאהבנו באתר של טוונטי פור סבן היא נעלי סניקרס עם פלטפורמה, שיכולות להתאים במקרה הזה.