אנחנו לגמרי דוגלות בגישה לפיה הגיל לא צריך להגדיר אותנו ובכל זאת, ישנם טרנדים ומגמות שאנחנו שמחות להשאיר בעבר. אם גם את רוצה להיות טרנדית ובמקביל גם להרגיש בנוח, מצאנו עבורך פתרון

אקססוריז

אקססוריז יכולים לשדרג את המראה הכולל בדקות, ולהפוך לבוש קז'ואלי לבלתי נשכח. מדובר לעתים בפריטים קטנים אבל כאלה שיוצרים רושם, ולכן כל אחת רוצה לבחור אותם בקפידה ובאופן המתאים. רגע לפני שהקיץ נוחת אצלנו במלוא העוצמה, אספנו כמה אקססוריז חובה לנשים בנות 40 ומעלה:

תכשיטים בגווני טבע – עם העדפה לכחול-ים, צבעי אדמה ולאמיצות גם גווני ירוק. הקיץ הוא העונה המושלמת לצאת מהבית ולטייל בחוץ, ובחירת אקססוריז בגוונים המתאימים תעניק לך את החשק לעשות את זה יותר.

חגורת שמלה רחבה – רובנו חושבות על חגורות בעיקר בהקשרי מכנסיים, אבל הקיץ הוא התקופה המושלמת להוציא מהארון את השמלות האווריריות והקלילות ויחד איתן גם את החגורות. חגורה יכולה לשדרג את המראה של השמלה הסטנדרטית ביותר, ולהפוך אותה לנוחה ומחמיאה יותר.

משקפי רטרו – משקפי השמש הם פריט אופנתי שגם עוזר להגן על העיניים מהקרניים המזיקות, אז שלא נשקיע בזוג שעושה את העבודה מכל הבחינות? השנה משקפי הרטרו חוזרים לאופנה, אז אם תמיד אהבת משקפיים בעלי מסגרת גדולה שקשה להתעלם ממנה, גוונים צבעוניים וטוויסט שמחזיר לשנות ה-80, זה בהחלט הזמן שלך להתחדש.

כובע מפוספס בעל שוליים רחבים – הפסים חוזרים גם בקיץ הקרוב, על החולצות אבל גם על הכובעים. כובע רחב שוליים בפסי כחול-לבן למשל, הוא בדיוק מה שאת צריכה כדי להתגונן מהשמש ולהמשיך להיראות במיטבך.

סרונג – גם לים אפשר למצוא אקססוריז שישדרגו את המראה, והעיקרי שבהם הוא סרונג. הכוונה לאותו צעיף קיצי שאפשר לכרוך סביב בגד הים, ובמקרים מסוימים אפילו להפוך אותו לשמלה. 

וכמובן, תיק קש – אם צריך לבחור תיק אחד לקיץ, אין ספק שתיק קש הוא הבחירה המנצחת. תיקי קש גדולים ומרווחים יכולים ללוות אותך לאורך כל היום, ולהיראות נפלא בכל בילוי בעל אופי קיצי.