אחד המשפטים שאני שומעת לרב מאנשים בנוגע לבית שלהם הוא שאין להם מספיק מקומות איחסון.

 

ואכן, פתרונות איחסון הוא מצרך נפוץ אצל כולנו. בבתים של משפחות עם ילדים, החפצים שאנו אוגרים מתרבים משנה לשנה ככל שהילדים גדלים יש לנו עוד חפצים שזקוקים לאיחסון.

 

טיפ אחד קטן שאני נותנת ללא מעט משפחות בכל הנוגע לבעיות במקומות איחסון, הוא שבכל פעם שאמכניסים חפץ חדש ולו הקטן ביותר, תמיינו את החפצים החדשים ותוציאו אחד ישן במקומו. חפץ, משחק, צעצוע שהילדים כבר לא משתמשים בו ויכול לשמש מישהו אחר ולפנות לכם מקום בבית.

 

מעבר למיון חוזר ונשנה של החפצים בבית בכל שנה, כדאי גם לחשוב על פתרונות איחסון יעילים בבית כמו למשל ארונות הזזה.

 

לכולנו יש בבית ארונות מסוגים שונים. ארונות בגדים, ארונות לצעצועים ומשחקים של הילדים, ארונות מטבח ומזווה ועוד ארונות מסוגים שונים.

 

החכמה בשילוב ארונות בתוך הבית שיהיו פרקטיים ונוחים לשימוש ויאפשרו מקומות איחסון רבים מבלי לתפוס חלל גדול מדי של הבית.

 

כך למשל ניתן לתכנן ארונות הזזה בנישות קטנות או גדולות שממילא לא ניתן להשתמש בהן בבית. ארונות הזזה בנישות כאלה, יאפשרו ניצול מירבי של החלל בבית ויאפשרו עוד מקומות איחסון לחפצים שלנו.

 

כדאי לעשות חשיבה על ידי התבוננות בבית ובכל חדר ולבדוק היכן הם השטחים המתים שבהם אין שימוש בחלל, למשל מאחורי דלתות  או מתחת לחלונות ולנסות למקם ארונות הזזה בדיוק במקומות האלו.

 

ניתן להזמין ארונות הזזה בגדלים שונים ממש לפי המידה הרצויה וכך לנצל באופן הטוב ביותר את המקומות בבית לצורך איחסון.

 

כשיש מספיק ארונות איחסון בבית, וכאשר לכל החפצים בביתנו יש מקומות ייעודיים שלשם הם חושזרים לאחר השימוש וניתן להתמצא בקלות, אנו מרוויחים סדר ונוחות בבית, וגם התמצאות קלה והקץ לחיפושים התובעניים בכל הזדמנות אחר חפצים שונים.

 

ארונות הזזה הם יעילים ונוחים ולא תלויים בפתיחה או בסגירה של דלתות, הם אינן מפריעים לצד ריהוט אחר והם גם בטיחותיים למשתשמים הצעירים ונוחים וקלים לשימוש. ארונות הזזה הם פתרון יעיל ונוח לכל בית.