הקפה הוא משקה אהוב ומוכר, ישנה כמות רבה של אנשים אשר קונים או מכינים בעצמם קפה.

הקפה ידוע כמשקה בעל קפאין ער אשר גורם לעירנות ולמרץ, על כן ניתן לראות שמרבית האנשים אשר שותים קפה נהנים מלשתות אותו בשעות הבוקר כאשר ישנה עדיין עייפות, זוהי הדרך בכדי שיהיה ניתן להפוך לעירניים, כמו כן במהלך היממה נהוג גם לשתות קפה בכדי להתעורר.

ניתן לראות זאת גם כאשר אנשים יוצאים להפסקת סיגריה וקפה.

את הקפה ניתן למצוא כיום בכל בית, יהיו כאלה אשר אוהבים קפה על בסיס חלב ויהיו כאלה אשר אוהבים את הקפה כפי שהוא, עם מעט מרירות.

כאישה אשר אוהבת מאד קפה אני יכולה להעיד שפעמים רבות אני הולכת לבתי קפה שונים על מנת לרכוש את הקפה שאני אוהבת, אך החלטתי שדי לצאת ולבזבז בכל יום, הגיע הזמן לרכוש מכונת קפה איכותית וטובה לביתי אשר על ידה אני אכין את הקפה שאני אוהבת.

כאשר הולכים לחנויות השונות ניתן להיחשף אל מול סוגי קפה שונים, כאשר כל סוג קפה זו חווית טעם שונה.

אין ספק שזה מבלבל מאד כאשר אני מגיעה לרכוש קפה וניתקלת אל מול כל אותם סוגי קפה שונים.

תמיד אהבתי קפה ותמיד שתיתי קפה אך אף פעם לא הבנתי יותר מדי בסוגי קפה או איכותם. היו לי את בתי הקפה הקבועים שלי בהם הייתי לוגמת את הספל בבוקר ולעתים גם בפגישות במשך היום.
אך עם הזמן הבנתי שכדאי שאני אתחיל להיחשף לטעמים נוספים ולסוגי קפה נוספים שיתכן ויהוו עבורי חגיגת טעמים של ממש.

קיץ אחד החלטתי לטוס לאיטליה, כאשר טסתי לא ידעתי לקראת מה אני הולכת בדיוק אך מה שבטוח זה כאשר הגעתי לא הצטערתי על כך בכלל.

לפתע ראיתי מקום מדהים מלא בחיים, בנוף, בהנאה, בין אם זה מסעדות או כל סוג של בילוי אחר.

בכל מסעדה שאליה הגעתי הוגש לפני תפריט מסודר אשר בסופו ישנם גם סוגי קפה שונים, וכמובן שאינני מוותרת על הקפה לאחר הארוחה, חגיגת הקפה והטעמים המתלווים ממנו הפכו עבורי לחוויה של ממש ואין ספק שביקור בכל אותם מסעדות ובכלל כל אותו טיול איננו ישכח לי.