מחיר פוליסת ביטוח עסק | פוליסת ביטוח | ביטוח מנהלים – ביטוח עסק

אחד הדברים החשובים לכל עסק באשר הוא, להיות מוגן מפני דברים שעלולים לפגוע בעסק ובעקבות כך בפרנסת בעל העסק והעובדים בו. כדי להיות בטוח או מוגן חובה על בעל העסק לדאוג לביטוח עסק שיגן עליו מפני נזקים עתידיים.

היתרון של ביטוח עסק הוא בכך שנותן מענה ממוקד לכל נזק שקשור בעסק וזה יגן עליו בעתיד בכל תסריט אפשרי.

למשל, ביטוח עסק מגן מפני נזק לציוד שבתוך העסק, אם זהו ציוד שבמחסן העסק או ציוד כגון ריהוט, או ציוד חשמלי. באם ניזוק הציוד כתוצאה מפגעי טבע כמו גשמים, סערות או סופות, רעידות אדמה או כל תסריט אפשרי, אזי ביטוח העסק מכסה את כל תכולת העסק וניתן יהיה לרכוש מחדש את מה שאפשרי ולפצות את בעל העסק על מה שלא ניתן לחדש. יתכן ובעקבות נזק לציוד יהיה על בעל העסק לסגור את המקום למספר ימים בכדי להתארגן מחדש ובימים האלו כשהעסק לא פעיל ביטוח עסק יכסה את הפסד ימי העבודה כפי שהם מוערכים בפוליסת ביטוח עסק שחתם מראש.

כמובן שביטוח עסק יכסה את הנזקים שנגמרו אך ורק מהיום שבו הופעלה פוליסת הביטוח ולא יוכל לכסות נזקים שנגרמו לפני מועד זה. על כן חשוב מאוד לכל בעל עסק להפעיל מיד פוליסת ביטוח עסק כאשר הוא פותח עסק חדש, מיד בימים הראשונים של ההכנות, אפילו לפני מועד הפתיחה הרשמית של העבק לקהל הלקוחות.

ביטוח עסק מכסה נזקים עתידיים נוספים, למשל נזקים חמורים שעלול לגרום עובד לעסק. לפעמים עובד חדש בעת התלמדותו, כאשר אינו בעל נסיון רב עלול להזיק לעסק או לגרום להפסדים, הוא עלול להפעיל מכשירים בצורה לא נכונה ולא מקצועית ולגרום להם נזק ועוד שלל מקרים אפשריים, לשם כך לצורך הוצאות של תיקונים והפסדים ניתן להפעיל את פוליסת ביטוח עסק שתכסה את הנזקים וההפסדים גם במקרה הזה.

אי לכך, ובהתאם ליתרונות העצומים שיש לביטוח עסק ולשקט הנפשי שהוא מתיר לבעלי עסקים מכל הסוגים להמשיך את עבודתם בעסק מבלי להיות מוטרדים ממחשבות שליליות וממה עשוי להגרם בנסיבות שונות ומשונות, רצוי כי לכל בעל עסק תהיה פוליסת ביטוח עסק.