אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות כשאני מגיעה לבתים שאינם שלי, הוא לפתוח את ארונות בגדים שלהם. אולי תגידו שזהו מינהג מוזר וחודר פרטיות,זה יחשב כמו הצצה לחיים של מישהו אחר, אבל אני תמיד סקרנית לגבי ארונות בגדים שאני רואה בדלתות סגורות. אני תמיד חשובת ומדמיינת אילו בגדים ומציאות נמצאים מאחורי אותן הדלתות של ארונות בגדים.

 

כאשר אני מגיעה לבני משפחה או חברים לביתם תמיד יש לי חשק עז לפתוח את ארונות בגדים שלהם ולהציץ פנימה.

 

סקרנות זו הובילה אותי להיות ידועה בקרב חברי במסדרת ארונות בגדים וכך קרה שכבר לא מעט פעמים הזמינו אותי מכרים לעזור להם בסידור ארונות בגדים.

 

לאנ שים רבים, סידור ארונות בגדים במעברי העונות אלו אחד הפרוייקטים הקשים לביצוע והמאוסים ביותר עליהם. למזלי אני אוהבת כל כך לחעשות זאת עד כי הצעתי את עזרתי למכרים וקרובים וכך קרה שמצאתי עצמי לא מעט פעמים נוברת בארונות בגדים לא שלי, ממינת, מקפלת ומסדרת בהנאה רבה כל כך.

 

הדבר היותר מוזר מהחיבה שלי להציץ לתוך ארונות בגדים שאינם שלי, היא העובדה שמרב שעשיתי שירות כל כך טוב לאנשים בסידור הבגדים והארונות, החלו לזרום אלי לא מעט הצעות לעזרה בסידור ארונות בגדים גם מאנשים שאני כלל לא מכירה ובתשלום.

 

וכך נולד לו המקצוע הרשמי החדש לי מסדרת ארונות בגדים. לפעמים מתוך צורך נולדת מציאות חדשה. מכיוון שלא היתה לי עבודה שמאוד אהבתי או רציתי בהמשך קיומה, התחלתי לפתח את העסק החדש שנוצרונולד מתוך האהבה המוזרה שלי לבגדים ולארונות בגדים של אחרים.

 

וכך, כיום, אני קמה בבוקר ויוצאת למשימה חדשה בבית חדש שאני לא מכירה, מגיעהאליו ועומדת מול ארונות בגדים שאיני מכירה ולא יודעת מה יש בפנים, סקרנית ובעלת מוטיבציה אני יוצאת לבצע את משימתי, מיון, סידור אירגון וקיפול של הבגדים בארון. יחד עם בני הבית אני מבינה את הצרכים ופועלת גם לרב על פי ראות עיני והבנתי את המצב.

 

בני הבית מקבלים בסופו של יום את ארונות בגדים שלהם שהיו לרב מהפכה, מסודרים למופת בצורה חכמה ונעימה לעין.