מאז ומתמיד רציתי לשיר ולנגן אבל פחדתי מאוד לעמוד מול קהל. לא יכולתי לדמיין את האפשרות שאעמוד מול אנשים ואבצע את השירים שלי. החלטתי שאני חייבת קודם להתפרסם ולצבור ביטחון בכך שאנשים אוהבים את השירים שלי. התחלתי להקליט את השירים שלי כך שאוכל לפרסמם באינטרנט וכך אקבל מושג מי אוהב אותם ומי לא. כל שיר שהקלטתי ערכתי כך שניתן להאזין לעשרים שניות שלו בחינם ואם רוצים להאזין למלוא השיר צריך לשלם חמישה שקלים בחנות אינטרנטית שהקמתי. הקלטתי עשרה שירים ופרסמתי אותם בחנות אינטרנטית שלי. אחרי שפרסמתי את השירים יצרתי לינק לכל שיר וקפצתי אותם בפייסבוק. באופן זה, כל מי שנכנס ללינק מגיע ישירות לחנות אינטרנטית שלי ויכול לשלם ולשמוע את השירים.

תוך מספר שבועות השירים שלי היו מפורסמים בכל רחבי האינטרנט. החנות אינטרנטית שלי לא הפסיקה לקבל עוד ועוד גולשים והשירים שלי הושמעו ללא הפסקה. החלטתי שאחרי שהחנות אינטרנטית שלי גזרה כזו הצלחה אני חייבת להופיע. התחלתי לבדוק מקומות שבהם אני יכולה להופיע ושיהיה לי נוח בהם. מצאתי כמה מקומות שניתן להופיע בהם שהם לא גדולים ויוצרים אווירה ביתית כך שלא אהיה מפוחדת ומאוימת. החלטתי לקיים את ההופעה הראשונה תוך חודש. לא רציתי לבזבז זמן ולנצל את המומנטום של הויראליות של השירים שלי. התחלתי לפרסם באתר שלי שאני מתכוונת להופיע והוספתי קישור למכירת הכרטיסים.

בגלל שבחרתי מקומות יחסית קטנים, כל הכרטיסים להופעה נמכרו במהרה והתחילו להיות אנשים ברשימת המתנה למקרה שמישהו יבטל. מאוד התרגשתי מכך שהסתבר לי שיש לי כל כך הרבה מאזינים אוהדים. מועד ההופעה הראשון התקרב ובא ומפלס ההתרגשות שלי האמיר יותר ויותר. ישבתי עם העורך שלי על האתר שלי וחשבנו יחד אלו שירים אשיר ובאיזה סדר. רציתי לשיר את השירים המוכרים שלי – אלו שפורסמו כבר אבל גם רציתי להעיר לקהל שירים חדשים שלי על מנת שכאשר אעלה אותם לחנות אינטרנטית יהיו להם מיד רוכשים. יצרנו רשימה של סדר השירים ועוד שלושה שירים להדרן בסוף.