מאז ומתמיד שיווה הלקוח לחיסכון במקום בביתו, על אף כי ידע שלא תמיד ניתן למנוע את גריעתו. כך, למשל, לא בכל קיר ניתן לחצוב, וכך – נאלץ הדייר להביא מזנון, אצטבה, מעמד לטלוויזיה, ומדפים כאלה ואחרים כשהם מונחים בקדמת הקיר וגורעים מקום יקר בבית. בחברה שלנו נעשה הכל כדי שגם אם זה יקרה, כמות המקום שתצטרך "לתרום" תהיה כה מינימלית עד כי כלל לא תחוש באובדנו.

קיר שניתן לחצוב בו מספק חיסכון אדיר לכל דייר

לכן, אם עברתם לבית חדש, אל תמהרו לחלק את החדרים. תזמינו אותנו, ואנו נבחן היכן ניתן לבצע חציבה והיכן לא. אם הארון הזזה מיועד לחדר שלכם, למשל, שווה לכם במעמד חלוקת החדרים להתמקם בחדר בו יש קיר חציבה. לא נמצאו בכלל נקודות חציבה בבית, למעט בחדר אחד? במצב כזה שווה לכם לוותר על ארונות בחדרי המגורים, ולהכריז על אותו חדר כחדר ארונות מרכזי לכל הבית. כאשר חוצבים לכם בקיר, אתם לא תרגישו כלל שנגרע מקום, פשוט כי הוא לא נגרע: הארון נמצא בתוך הקיר, עם גישה מהדלת החיצונית, שתהיה בעומק הקיר בדיוק, לתוכו.

לא מצאנו היכן לחצוב? עדיין נוכל לתרום למזעור גריעת המקום בחדר

כך, למשל, הטריק שלנו לחסוך במקום ללא חציבה הוא להביא לדייר ארון הזזה בעומק של כ- 60 ס"מ אבל עם יחידות אורך ורוחב גדולות ביותר, עד כדי כיסוי הקיר כולו. כך, ממד העומק הקטן יפוצה על ידי ממדי אורך ורוחב גרנדיוזיים שיאפשרו לכם לאחסן בארון תכולה רבה ולהתייחס אליו ממש כמו לארון עמוק.

מדוע להעדיף ארון הזזה על ארון פתיחה?

הוא לא גורע מקום בחציבה, ובקושי גורע מקום כאשר הוא לא חצוב.

הדלת מעוצבת מאד, ולרוב תכיל גרפיקות ממוחשבות מתקדמות.

ארון הזזה עשוי מחומרים עמידים.

הארון הזזה בטיחותי עד מאד לילדים, ומונע סכנות שארון עם דלת פתיחה לא מנע: היתפסות אצבעות ופציעה מחלקים חדים חיצוניים.

לכן, כאשר אתם מבקשים בשביל עצמכם את הטוב ביותר – רק ארון הזזה. הארון ששומר לכם על הילדים ומשפר את עיצוב הבית בצורה בלתי ניתנת לתיאור.