מאז ומתמיד אהבתי מחשבים. על אף שהייתי הבחורה היחידה בכיתת מחשבים, לא היה אכפת לי. זה מה שאהבתי לעשות וידעתי שאעשה הרבה טוב לעולם באמצעות הידע שלי במחשבים ודווקא זה שאני אישה יקדם אותי. כחלק מהלימודים בבית הספר לימדו אותנו בניית אתרים לעסקים בחינם. כמו כל תחום, גם בניית אתרים לעסקים בחינם זו תורה שלמה: איך לבנות את האתר, איך לייעל את זמן ההשקעה בבניית האתר, על אלו דברים יש לשים דגש על מנת שהאתר יעלה כמה שיותר מהר לאוויר ויהיה קל לתפעול עבור מי שבנינו אותו עבורו.

כעבור זמן מה פנו אלינו לבית הספר ושאלו אם יש בנות שמבינות בבניית אתרים לעסקים בחינם עבור המגזר הדתי. העולם הדתי מאוד התפתח ויש דגש רב היום על הכנסת נשים למעגל העבודה והבאתן למיצוי עצמי ופיתוח אישי שלהן. ברגע ששמעתי על הפניה הזו מיד פניתי למזכירות והתנדבתי לעזור. יומיים אחר כך מצאתי את עצמי פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים בבית ספר בבני ברק עומדת מול קהל של נשים אשר מעוניינות לפתוח עסק למכירת מוצרים שונים וזקוקות לעזרה בבניית אתרים לעסקים בחינם.

מאחר ואין להן כסף עדיין, הן פנו לקהילה על מנת לבדוק האם יש מישהו שיסכים ללמד אותן בהתנדבות את רזי בניית אתרים לעסקים בחינם. וכך אני הגעתי. לא יכולתי להסביר במילים את תחושת הסיפוק המדהימה שהרגשתי מלעמוד מול הנשים האמיצות האלה אשר החליטו לעשות משהו עם חייהן ולהביא למיצוי עצמי וכלכלי של יכולותיהן ופנו אליי על מנת שאלמד אותן בניית אתרים לעסקים בחינם. הן מסרבות להיכנע לתרבות המשפילה ומכניעה ממנה הגיעו ומוכנות להשקיע מזמנן הפנוי על מנת לגשר על פערי ידע שנוצרו וללמוד. בגלל שמדובר במכירות אשר יתבצעו באמצעות אתר האינטרנט אין כל סכנה של צניעות או  שהייה עם גברים לבד בחנות ולכן אפילו הבעלים של הנשים הללו הסכימו שיגיעו לשיעורים של בניית אתרים לעסקים בחינם. וכך הבנתי למה מלכתחילה פניתי לחתום המחשבים – בדיוק בשביל הנשים האלה.