לבחור ארונות לחדרי שינה, חדרי ילדים או לחדר ארונות זו לא משימה כל כך פשוטה וכאשר מגיעה השעה לבחור ישנם המון שאלות שעולות בראשינו ולא תמיד יש לנו את התשובות. האופציות הם אינסופיות ומבחר העיצובים והסגנונות לא נגמר, לכן צריך לדעת כמה דברים לפני שאנחנו רצים לחנות הרהיטים כדי להתרשם מארונות.

בחירת ארונות היא משימה רצינית ומורכבת מכמה היבטים שיש להסתכל עליהם, הראשון הוא מיקום ומקום:
קודם כל צריך לחשוב היכן נמקם את הארון, כמה מקום יש לנו בשביל שנדע איזה גודל של ארון אנחנו רוצים והאם יש לנו מספיק מקום בשביל דלתות שנפתחות החוצה, אם המקום אינו מספיק בשביל ארון פתיחה תמיד אפשר לשקול קניה של ארון הזזה אשר דלתותיו אינם זקוקות למקום נוסך חוץ מהמקום שהארון תופס כבר. לאחר מכן, יש לקחת מידות של המקום המיועד, גם לרוחב וגם לגובה כדי שנדע בדיוק איזה גודל של ארון אנחנו צריכים.

הדבר השני שצריך להסתכל עליו לפני שאנחנו רצים לחנות הרהיטים הוא על החדר עצמו, אם אנחנו קונים רק ארונות והחדר כבר מעוצב והולך להישאר מעוצב באותה הצורה אז אנו נצטרך להתאים את הארון אל החדר, אך אם החדר אינו מעוצב עדיין אז דרך העיצוב הולכת להתבצע בצורה הבאה. הארון יבוא לפני הכל ולאחר מכן שאר החדר יתעצב על פיו. ארונות הם הרהיט הגדול ביותר בחדר, הם מושכים את רוב תשומת הלב והם הכי דומיננטיים לכן, כאשר מעצבים חדר שינה הארון יהיה במקום הראשון ולאחר מכן כל השאר.

כאשר אנחנו הולכים לרכוש ארונות אנחנו צריכים לדעת מראש מהו הסגנון שאנו רוצים לקנות, להתמקד בו, ללמוד אותו, לקרוא עליו במגזינים שונים כדי להבין אותו טוב יותר. לאחר מכן נחפש חנויות שמוכרות את הסגנון הזה באינטרנט בשביל לא לבזבז זמן, הנה חנות אשר מתמחה בכמה סגנונות ארונות שונים.

עכשיו כשאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ומעבר לכך מבינים בתחום קצת יותר אפשר לגשת לחנות ארונות ולמצוא את הארון שהכי מתאים לנו, חשוב להתחשב בסוג העץ וחומרי הפרזול, טיפ: שאלו את המוכר מהו סוג העץ ומהם חומרי הפרזול והריצו חיפוש בגוגל כדי להבין האם העץ וחומרים האחרים הם איכותיים או לא.