בתור קניינית מושבעת של בגדים, זה לא מפתיע שבחרתי פרויקט הגמר שלי בלימודים עיצוב של ארונות ולא סתם ארונות, ארונות הזזה. החלטתי שבגלל שאני סובלת באופן תמידי מבעיות של אחסון, אני אעשה שינוי ואפתור את הבעיה הזו באמצעות פתרון אחסון חכם שאדגים בארונות שאעצב. ארונות הזזה היו מאז ומעולם השאיפה שלי לאחסון הבגדים שלי. יותר מחדר ארונות אשר עלול לעיתים לצבור הרבה אבק ולא כל כך נוח, בארונות הזזה יש כל מיני מניפולציות שניתן ליצור על מנת למקסם את המקום בארון וכך מגדילים את נפח האחסון. החלטתי לעצב את הארון שלי כך שיהיו בו מספר שכבות: החלק הקדמי יהיה של תליית בגדים ומדפים, ואז, מאחר ומדובר בארונות הזזה, ברגע שמזיזים צד אחד, נחשף חלק נוסף של הארון שבו יהיו בגדי חורף (כאשר הבגדים הנלבשים כרגע הם בגדי קיץ).

המטרה היא לאחסון את הבגדים שלא בשימוש בארון באופן כזה שלא יצברו אבק ולא יפריעו לשליפת הבגדים שכן נלבשים בעונה הנוכחית. פרט לטריק של מדפים נוספים שישלפו כאשר מזיזים דלת הזזה אחת, הוספתי טריק נוסף של הזזת הדלת השנייה ומאחוריה יהיה ארון נעלים אשר ישתלב בתוך הארון עצמו. המסוכנות באחסון נעליי בארון הוא שהן עלולות להסריח את כולו אבל יצרתי טריק לפיו הארון אטום ויש קוטל ריחות וכך הנעליים יכולות להיות מאוחסנות בארון מאחורי הבגדים ולא תהיה כל סכנה של הסרחה של הביגוד או של הארון עצמו.

הדגם שיצרתי בשביל פרויקט הגמר שלי הוא ארונות הזזה בעלי ארבע חלקים: חלק אחד של התלייה עצמה ומדפים של הביגוד שנלבש בימים אלו, חלק נוסף (נסתר) של ביגוד של העונה המקבילה (כלומר, אם עכשיו עונה הקיץ, שם יאוחסן הביגוד של עונת החורף ולחילופין אם העונה הנוכחית היא עונת החורף, שם יאוחסן ביגוד הקיץ). בנוסף לשלושת החלקים האלו החלק הרביעי הוא ארון הנעליים. האופרציה של בניית ארונות הזזה כמו שעיצבתי היא לא פשוטה אבל מהווה פתרון כולל לכל סוגי האחסון והכל בארון אחד. אני חשבתי שהפרויקט שלי מבריק וקיוויתי שגם המרצים שלי יחשבו כך.