כמות הבגדים שלי רק הולכת וגדלה. אני כבר לא יודעת מה לעשות. לא משנה כמה בגדים אני מעבירה לאמא שלי ולאחותי איך שהוא תמיד נוספים לי עוד ועוד בגדים. בעצם כאשר חושבים על זה, זה הגיוני: אני מקבלת חסויות של מותגים שונים מעולם הספורט וגם מעולם הביגוד. אין לי ברירה ללבוש כל פעם בגדים חדשים כי אני מקבלת את הבגדים בחסויות על מנת שאלבש אותם ובכך אעשה פרסומת אנושית לחברות השונות. ניסיתי לחשוב על פיתרון יעיל לנושא הצפיפות של הבגדים ואז עליתי על זה: ארון 4 דלתות!

היתרון בארון 4 דלתות הוא שאני יכולה לאחסן מאחורי כל דלת סוג אחר של בגדים: מאחורי דלת אחת יהיו כל בגדי הדרייפיט שלי. מאחורי הדלת השנייה יהיו כל בגדי היום יום שלי. מאחורי הדלת השלישית יהיו הבגדים שלי למסיבות ולערב ומאחורי הדלת הרביעית בגדי חורף ומעילים. בגלל שמדובר בארבע דלתות נפרדות, קל מאוד לשמור את הארון מסודר לפי הנושאים שהחלטתי: דרייפיט, קז'ואל, ערב וחורף. כאשר החלטתי שאני הולכת לקנות ארון 4 דלתות התייעצתי עם אמא שלי לאיזו חנות ללכת. היא המליצה שאגש לחנות בדרום העיר אשר מוכרת ארון 4 דלתות במחיר מעולה ועם אחריות לטווח רחוק.

החלטתי להקצות לכך את שישי בבוקר כאשר אחותי יכולה לבוא איתי. הגיע יום שישי בבוקר ונסענו לדרום העיר על מנת לבדוק מספר הצעות מחיר בחנויות לארון 4 דלתות. היו הרבה סוגים ומינים אבל החלטתי שהארון 4 דלתות שאני רוצה הוא בצבע לבן חלק ובלי קישוטים. רציתי משהו שיהיה לו מראה נקי ויוכל ללכת איתי לכל דירה שאחליט לעבור אליה אחר כך. המחירים בחנויות בדרום העיר היו באמת הרבה יותר זולים מאשר במרכז והתלבטתי האם לסגור מיד ולהזמין או לראות עוד כמה חנויות. אחותי ואני החלטנו שנשוטט בחנויות עוד חצי שעה ואם לא נמצא משהו נחזור לחנות הראשונה. וכך היה. אחרי חצי שעה חזרנו לחנות המקורית וקניתי את הארון 4 דלתות שרציתי.