כל תחום בחיים יכול להיות סתמי וללא כל רגש ומחשבה ולעומת זאת יכול להיות מרגש וממלא. אפיו כאשר הייתי מלצרית מנהל המסעדה שבה עבדתי אמר לי – מלצרים יש בבית קפה שמגיש קפה ומאפה. פה יש אנשי חוויה. הלקוחות מגיעים על מנת לחוות חוויה הן ברמת השירות והן ברמת האוכל. את ההשוואה הזו לקחתי איתי לעולם של העיצוב מטבחים. עיצוב מטבחים יכול להיות טכני ומשעמם ולעומת זאת יכול להיות אומנות לשמה. לא סתם פניתי לעולם הזה. כאשר הגעתי ללימוד עיצוב הפנים הבנתי מהר מאוד שהמקום שהכי מרגש אותי לעצב הוא המטבח. במטבח יש הרבה נתונים שיש לקחת בחשבון והכי הרבה מחשבה שיש להשקיע בתחום על מנת שהכל יסתדר בהרמוניה וכמו שצריך.

אחרי שהבנתי שהעולם שלי הוא עיצוב מטבחים התחלתי לקרוא יותר ויותר מגזינים על עיצוב מטבחים. עניין אותי לרדת לשורש העניין מבחינת הרזולוציה של הדברים ובעיקר לראות איך הליך החשיבה מתבצע כאשר יש חלל שאמור להיות מטבח ורוצים לעצב אותו בצורה המיטבית. מה הדברים שיש לשים עליהם דגש, מה כדאי לקחת בחשבון, מה הם התחומים שכדאי להיזהר מהם ובעיקר מה כדאי לעשות. מדובר בתחום מרתק אשר ככל שלומדים אותו יותר מבינים כמה מעט יודעים. כאשר החלטתי להתמקצע בתחום הזה הבנתי שכדאי לי לנסוע לכל מיני כנסים על מנת לראות מה קורה שם ומה הטרמינולוגיה שמשתמשים בה.

בכנס הראשון הייתי ממש נבוכה ולא הבנתי במה מדובר. אחר כך התחלתי להרגיש יותר בנוח ולאט לאט למדתי מה הדברים שיש לשים אליהם לב ומי הן דמויות המפתח בתחום. אחרי שהייתי במספר כנסים התחלתי להרגיש שלאט לאט אני צוברת יותר ביטחון ומבינה עם מי צריך לדבר ומה הכיוונים שיש לכוון אליהם. התחלתי ליצור לעצמי תיק עבודות עם כל מיני רעיונות כך שכאשר אחליט להצטרף לאיזה שהוא גוף עיצוב יהיה לי חומר בפועל לראות להם של מה שאני עושה. זה היה ממש ריפוי בעיצוב עבורי – לתכנן ולצייר מטבחים ולחשוב במשקפיים של עיצוב מטבחים מה חשוב יותר ומה חשוב פחות.