תקופת החגים היא התקופה האהובה עלי בשנה. שני דברים שאני אוהבת במיוחד בחגים, להיות בבית ולארח את הקרובים האהובים עלי. משפחה וחברים.

 

וכך פתחנו את השנה בימים ארוכים בבית והתחלנו לחשוב כיצד ניתן לשדרג את הבית שיתאים לצרכים המשתנים החדשים שלנו.

 

מזה מספר חודשים שאני מציינת את העובדה כי ארונות ילדים הישנים בחדרי הילדים כבר לא מתאימים לנו. לא מבחינת גודלם ולא מבחינת הסגנון הכבד שלהם. חשקה נפשי להחליף את ארונות ילדים בבית שלנו, אבל לא היה לי קצה של חוט איך להתחיל ואיך למעשה עושים את זה.

 

כשאני טובעת במיגוון האפשרויות ומבולבלת משלל ארונות ילדים שקיימים בשוק כיום, אני פשוט לא מצליחה להחליט מה אני רוצה.

 

ואז הגיעו האורחים המתאימים והתראחו לארוחת החג. הילדים שיחקו בחדרים והמבוגרים ישבו וסעדו ולגמו יין והצלחנו קצת לדבר יותר משני משפטים רצופים לפני שהילדים נכנסו לשיחתנו.

 

זוג אדריכלים ומעצבי פנים יושבים בסלון ביתנו והנה הבזיק לי הרעיון להתייעץ אתם בנוגע לארונות ילדים. כי מי ידע יותר טוב ממני על ארונות ילדים אם לא הם.

 

אז שיתפתי אותם במחשבותיי על שידרוג הבית, ועשינו יחד סיור בחדרי הילדים. הם ראו את ארונות ילדים הישנים שלנו והסכימו אתי לגמרי כי כדאי לנו להחליף לארונות ילדים חדשים שיהיו פרקטיים יותר ומסוגננים יותר וישנו את העיצוב והאוירה בחדרי הילדים ובכלל בבית.

 

הם סיפרו לנו כי הם נוהגים להמליץ במקרה שלנו על ארונות הזזה כפתרון מוצלח לארונות ילדים שהינו פתרון פרקטי נהדר וגם בעל מיגוון סגנונות עיצוב שיכולים להתאים לנו במיוחד.

 

בתוך מספר דקות הם כבר פרשו לפנינו מספר הצעות לארונות ילדים מתוך הרשת. פתחו לינקים ואתרי רהיטים והציעו מספר דוגמאות של ארונות ילדים שיכולים להתאים.

 

זה כנראה היה האירוח הכי טוב שהיה לנו החג, כיוון שמעבר לכייף שבאירוח ובמפגש בין חברים, יצאנו נישכרים עם החלטה לגבי רכישת ארונות ילדים חדשים לחדרי הילדים בביתנו.

 

והנה רגע אחד אחרי החג כבר היתה באמתחתנו הזמנה לארונות ילדים חדשים שיסופקו לנו מיד אחרי החגים. זהו, עשינו את הצעד הראשון ואנחנו מסופקים ובעלי מוטיבצייה להמשיך הלאה בעיצוב החדש של הבית.