כל זוג יודע שאין חדר ללא ארונות לחדר שינה. ארונות לחדר שינה נועדו לאחסן את כל הביגוד של בני הזוג בתוך ארון אשר ממוקם בחדר השינה, וזאת במקום להתרוצץ בבוקר לחדר אחר ולחפש את הבגדים כשאנו ממהרים מאוד להגיע לעבודה בזמן.

מהם ארונות לחדר שינה?

ארונות לחדר שינה הם ארונות לאחסון בגדים אשר ממוקמים בחדר השינה. ארונות אלה נותנים לנו מענה מהיר במיוחד בשעות הבוקר שאנו ממהרים למצוא בגד ולהתלבש מהר. ארונות לחדר שינה בתוך חדר השינה הם פתרון מעולה לכל אותם אנשים שרוצים את ארון הבגדים קרוב עליהם ביותר. ישנם לא מעט סוגי ארונות לחדר שינה בעיצובים שונים, צבעים וסוגי עצים , כך שכל מה שנותר לכם הוא לבחור את הארון שמתאים לצרכים שלכם ולכם באופן אישית.

איזה סוגי ארונות לחדר שינה קיימים?

ישנם לא מעט סוגים של ארונות לחדר שינה בסגנונות ובצבעים שונים. על מנת לבחור את הארון שמתאים לכם חשוב שתדעו את סוגי הארונות הקיימים. ארונות לחדר השינה כוללים:

ארונות הזזה- אלו ארונות שנעים על מסילות, הם עם פרזול פנימי או חיצוני, מייעלים את הנגישות לפריטים המאוחסנים ומתאפשרים מרחב של תאים ללא צפיפות. ארונות אלו מתאימים לחדרי שינה קטנים או בעלי שטח פנוי מוגבל.

ארונות כנף- אלו ארונות שכיחים וזולים המבוססים על דלתות ציר, הם מוצעים עם מספר של דלתות מדלת אחת ועד 6 דלתות.

ארונות קיר- אלו ארונות גדולים אשר משתרעים על פני קיר שלם ומגיעים עד גובה התקרה. ישב בהם שטח אחסון רב, הם נגישים ויעלים לאחסון כמות נכבדת של בגדים ופריטים נוספים.

חדרי ארונות- זהו חדר קטן שצמוד לחדר השינה בו ניתן לאחסן את הארון לחדר שינה, יש בו מתלים  ומגוון מקומות אחסון נוספים בהתאמה אישית.

איזה ארונות לחדר שינה מומלצים?

הארונות שמומלצים לך תלויים בצרכים האישיים שלך. אם יש לך בית מרווח תוכל לעשות חדר ארונות אשר צמוד לחדר השינה ובו ניתן לאחסן את הארונות. במידה ומדובר על בית סטנדרטי רגיל תוכל לבחור או ארונות הזזה אשר נוחים לשימוש ותפעול או ארונות כנף הארונות הרגילים.