חתירה

ישנם שיטות שונות של שחייה אשר מעניקות לאדם אפשרות לנוע במים באופן בטוח ונכון.

בין השיטות השונות ישנה שיטת חתירה שהיא נחשבת כשיטה הפופולארית ביותר וזאת משום שעל ידי שיטה זו יכול האדם גם לנוע במים באופן נכון וגם לצליח לבצע מעין סוג של שמירה על פעילות גופנית תקינה.

ניתן לומר ששחייה על פי שיטת חתירה זוהי דרך חייהם של אנשים רבים ומשום כך אנשים רבים נרשמים לחוגי שחייה שלומדים במהלכם את שיטות השחייה השונות ואף את שיטת החתירה.

כל אחת מן השיטות היא אופציה להצליח לנוע במים בצורה נכונה.

כל פעולה מפעילויות השחייה היא אופציה לפתח אף את שרירי הגוף של האדם, שכן השחייה גורמת לכך ששרירי גופו של האדם נמתחים ואף מתחזקים.

על ידי השחייה ועל ידי חתירה יכול האדם אף לגרום לעצמו לרדת במשקל שכן השחייה גורמת לירידה במשקל גופו של האדם.

במהלך השנה מתקיימים לימודי שחייה רבים בבריכות שונות וזאת בכדי להעניק לכל אדם את האופציה ואת האפשרות להצליח לנוע במים בצורה נכונה.

שחייה מסוג חתירה מתבצעת באופן כזה שהאדם מניע את ידיו בזו אחר זו אחת אחרי השניה כאשר כל יד עוקבת אחרי השניה ונעה בתנועה כלפי המים.

במהלך החתירה הרגליים אף הם נעות כמו סנפירים הנעים מעלה ומטה, וכן מרבית האנשים שוחים באופן כזה כאשר ראשם נמצא במהלך המים במהלך השחייה ומעת לעת מוציא האדם את ראשו מן המים על מנת לקחת אוויר לנשימה ואז להמשיך לשחות.

באופן כללי ניתן לומר ששחיית חתירה היא איננה שחייה קשה ותוך זמן קצר ניתן ללמוד שחייה זו ואף להצליח לנהל אותה בצורה נכונה.

אין זה כלל קשה ללמוד פעילות זו, אך אלו אשר רואים שהם מסתבכים עם שחיית חתירה יכולים לשחות על פי שחיית חזה שכן שחיית חזה נחשבת לשחייה קלה יותר ופשוטה יותר, אשר אינה דורשת מן האדם מאמץ מירבי והפעלה של שרירי הגוף והידיים.

אך כמובן שאם מפעילים גם את שרירי הידיים אזי דבר זה הוא הטוב ביותר משום שבכך בונים את העצם והופכי אותה לחזקה יותר ויציבה יותר.