עיצוב מטבחי יוקרה הוא אחד המבוקשים בתחום המטבחים. זהו מטבח שלא מעט דיירים שואפים להביא הביתה, אך לא כל מעצב יודע כיצד לעשות את הפעולות כך שחדר עיבוד המזון אכן ייראה כמו מטבח יוקרה. על מנת לדאוג שכך יהיה, ריכזנו מספר עצות אשר לכם כלקוחות כדאי מאד יהיה לוודא מול ספקית המטבחים שלכם שכך היא נוהגת בשעת עיצוב, תכנון ובניית המטבח.

אם יש רכיבי עץ במטבח – רק עץ שעבר אימפרגנציה ושימון הוא שיתקבל

עץ אחר עשוי להיות פחות עמיד וחשוף לריקבון. עץ שעבר אימפרגנציה ושימון לעומת זאת יהיה עמיד, ויוכל להגשים חלום לכל אחד ואחת מכם: לספק עמידות חסרת פשרות, אי רגישות למים, שמנים ורטיבות, ושמירה על הצבע המקורי כפי שהיה ביום הבנייה בבית.

פרזול מתכתי? רק ממתכות אלחלד

בפרזולים מתכתיים, הווי אומר – ידיות ארון, ידיות מגירה ומסגרות מדפים, חשוב לוודא שמדובר במתכת אלחלד, שכן מתכת עם חלודה זה הדבר האחרון שאתם צריכים במטבחים שלכם, במיוחד אם אלו מטבחי יוקרה. ידית ארון חלודה או מסגרת מדף לא נקייה יאלצו אתכם לטפל במפגע באמצעות שימון, ומוטב לחסוך פעולה זו וליהנות ממטבחי יוקרה עמידים אלחלד כל השנה.

הרכבת רכיבי האחסון במטבח

ישנם כמה סוגי אחסון במטבחים. הראשון מתבסס על הנחת ארונות למעלה, השני על הנחתם למטה מתחת לשיש עיבוד המזון, השלישי מתבסס על פריסת הארונות והמגירות לכל אורך קירות המטבח, למטה ולמעלה כאחד, והרביעי מתבסס על מדפים ללא ידית לסגירה. ניתן לשים גם מזווה, כלומר ארון גדול שנראה כמו מקרר, אשר תפקידו לאחסן ברצף תכולה בהיקף גדול. בבתים רבים המזווה מחליף את שדרת הארונות במטבח או את חלקה, אך אם הזמנתם מטבח מחברה מומלץ לא לוותר על הארונות שהיא תבנה לכם. הם יהיו בדרך כלל מה שנכון מבחינה עיצובית וגם מה שנכון מבחינה פונקציונלית.

ממי להזמין מטבחי יוקרה?

חשוב לבדוק בנרות את טיבה של החברה, אחוזי הצלחתה לבנות מטבחים בבתים. התרשמותכם משכנים ומכרים שיש להם מטבחים יכולה לסייע לכם להגיע לחברה הנכונה עבורכם.