אחד מהחלומות שלי כילדה, שכנראה לא שונה מהרבה ילדות ונשים אחרות, הוא ארון בגדים במבצע שיתן לי כל מה שאני רוצה.

 

אם חשקה נפשי בשמלת מלמלה או בחליפת עבודה, אם אבחר בבגדים חגיגיים לאירוע או בבגדים פשוטם ונוחים להתכרבל בהם בבית על הספה, הוא יה יה שם עבורי וישרת אותי נאמנה- ארון בגדים במבצע שיהיה עבורי תיבת אוצר בלתי נדלית.

 

וכמו בקסם, אפתח אותו את ארון בגדים במבצע ששמור וספון בחדרי רק לי, וכל מאוויי יתגשמו ברגע שדלתותיו יפתחו. אור קסום ובהיר יצא ממנו והזרקוק יתמקד על הבגד האחד שאני בדיוק רוצה עבורי באותו הרגע.

 

אשלוף אותו מארון בגדים במבצע ואקח אותו לחיקי, וארגיש כמו שחקנית על הבמה, בחדר הלבשה רגע לפני העליה להמה, כשהיא בוחרת את התלבושת הכל כך מיוחדת שנתפרה בדיוק לה, לפי מידותיה ועבור התפקיד המיוחד לה בהצגה.

 

החלום הזה, שכל כך מוכר לכל כך הרבה נשים, הוא לא בהכרח חלום. הוא מציאות יום יומית ללא מעט נשים. ארון בגדים במבצע יכול להיות חלק מהחיים של כל אחת מאתנו כשהוא מאפשר לנו להיות כל מי שאנחנו רק רוצות.

 

בתוך אותו ארון בגדים במבצע חבויות כל אותן החלומות שלנו, הפנטזיות והדמויות שהיינו רוצות להיות.לעתים אותם הבגדים או התחפושות, נותרות שנים תמימות בארון בגדים במבצע מבלי לצאת ממנו. לעתים הבגדים יוצאים מהארון רק למדידה

 

אנחנו מודדות אותם, מביטות במראה, מחייכות מבחוץ ומבפנים ומחזירות אותם לקולב ובחזרה לעוד חודשים ארוכים של חושך שם בתוך ארון בגדים במבצע.

 

כל אחת יכולה לקנות לעצמה ארון בגדים במבצע, אחד כזה שיתאים לה בדיוק. שיענה לה על כל הצרכים והמטרות ויתאים לכיסה.

 

ארון בגדים יכול להיות ולשמש לכל אשה, הבית החם והמקום הכי סודי שלה, שבה היא יכולה להשיל את כל הקליפות ולהיות מי שהיא.

ללבוש את מצב רוחה, או החלום שהיא רוצה להגשים, ולממש אותו בעזרת הכסות, הבגד.

 

אותו ארון בגדים במבצע שלאחד הוא רק היכל, קופסה, או תיבת עץ, לאחרת היא תיבת אוצר קסומה, מקום סתרים לבגדים ולנשמה שלה. מקום מפלט, מקום מסתור, מקום לחופש ולדרור.