כאשר אתם מתכוונים לרכוש שמיכת פוך, שהיא השמיכה האיכותית והטובה ביותר שיש, מוטב לוודא היטב כי שמיכת פוך שתבדקו הינה אמיתית ומקוריות ולא חיקוי של שמיכת פוך. חשוב לזכור שרק שמיכת פוך אמיתית היא בעלת כושר החימום הגבוה כיוון שכל חומר מילוי אחר שאינו אמיתי אלא חיקוי למקור יחמם פשוט בצורה מועטה הרבה יותר.

המילויים של שמיכת פוך שאינן מקוריות הוא סינטטי בעיקרו ועל כן יוצר הרבה פחות בידוד לקור בימי החורף ועל כן יוצר חימום מופחת. בעוד שעם שמיכת פוך שהמילוי בה הוא עם המילוי האמיתי והמקורי של פלומה היא מבודדות יותר מקור ומקצועיות. היא מחממת בצורה הרבה יותר משמעותית, איכותית ומקצועית. כולם אוהבים שמיכת פוך, ואוהבים להתכרבל עם השמיכה העבה החמה והמפנקת, גם בימים פחות קרים וקיציים יותר אנחנו אוהבים את השמיכה הביתית שלנו, ובוודאי בימי החורף הקרים מה שמסמל יותר מכל את החורף זה הפוך והמילה פוך.

שמיכת פוך

השמיכות האיכותיות הן אלו הכוללות פלומה, הפלומה היא חומר קל ואוורירי במיוחד עשוי נוצות ולכן אפשרויות הבידוד של הפלומה הן היוצרות את האיכות הרבה של השמיכה. ככל שאחוז הנוצות יהיה גבוה יותר כך גם השמיכה תהיה איכותית יותר ומחירה יקר יותר בהתאם לאיכותה. שמיכות אלו מומלצות מאד לימי החורף והן נשארות איכותיות לזמן רב. הן מונעות גם רעידות מקור ומחממות בצורה איכותית ומומלצות בעיקר לילדים או למבוגרים וכן לקשישים. מוטב לשמור שמיכות אלו בצורה נכונה, עם אוורור תמידי וכן ניקוי בניקוי יבש בלבד, כן מומלץ לכסות את השמיכה בסדין איכותי וכן לבדוק את התפירות המיוחדות הקיימות בשמיכה, תפירה מקצועית היא בצורה של ריבוע, כך השמיכה לוכדת את כל האוויר בצורה האידיאלית ביותר והנוצות מחולקות לאורך כל השמיכה באופן שווה. תפירה זו יוצרת שמיכה איכותית מבודדת יותר ומחממת בצורה טובה  ומשמעותית הרבה יותר.

אם השקעתם את כספכם בקניית שמיכות לחורף מוטב לקנות את האיכותי והטוב ביותר ולהתפנק בשמיכת פוך אמיתית ואיכותית ולא בחיקוי סינטטי שאולי לא יצור את החימום הדרוש.