מעולם לא הייתי מפונקת או בעייתית בכל הנוגע לאוכל, טיולי בטבע ואפילו אימונים קשוחים אבל עקב אכילס שלי מאז ומעולם היה קרדית האבק. מדובר על חיה מיקרוסקופית אשר מתקיימת במגורי אדם במקורות שצוברים אבק כמו ספרים ובגדים. על אף שמעולם לא הייתי מפונקת, קרדית האבק הייתה הגורם שמירר את חיי. התגובות האלרגיות שלי לתופעה הזו היו נוראיות – הייתי משתעלת ללא הפסקה, דומעת ומנוזלת ימים רבים. הלכה למעשה, הייתי יכולה לנכוח אך ורק בבתים בהם הקפידו לשאוב אבק ולנקות וכך גם נוצרה החובה שאפילו בביתי שלי אקפיד על ניקיון יתר על המידה כי היה מדובר ממש בעניין של בריאות. מאחר והייתי חייבת למנוע נוכחות של אבק בסביבה שלי, שואבי אבק הפכו להיות חבריי הטובים ביותר.

אחת לשנה אני ניגשת לביצוע מחקר מעמיק על שואבי האבק החדשים שיש בשוק ומה היתרונות שלהם. שואבי אבק עלולים הרבה פעמים להיות יקרים מאוד ולא נוחים – כך משל אם הם גדולים מדיי, כבדים מדיי, דורשים אופרציה מסובכת של ניקוי ואחסון. מאחר ואני משתמשת בשואב אבק על בסיס יום יומי, אני מאוד קשוחה בחיפוש שואב אבק ראוי מתוך המבחר הרב שיש של שואבי אבק.

ראשית אני פונה לאתרים השונים לבחון אלו שואבי אבק חדשים יש בשוק ומה היתרונות שלהם לעומת האחרים או קודמיהם בגרסה הקודמת. לאחר שאני בוחרת חמישה שואבי אבק שעוברים את מבחן היעילות אני פונה לברר ביקורות שנכתבו על שואבי האבק הללו – כאשר בוחנים ביקורות שנכתבו, קל לקבל מושג טוב יותר על איכות שואבי האבק ומה היתרונות והחסרונות שלו. לאחר קריאת הביקורות אני מצמצמת את הבחירה לשלושה שואבי אבק מתוך החמישה. ובשלב אחרון אני פונה לחנויות אשר מוכרות מוצרי חשמל ובודקת היכן יש את שואב האבק שאני הכי מתחברת אליו. כפי שכבר אמרתי, אני מחוברת לשואבי אבק ברמה הרגשית ולכן אני צריכה לבחון את שואב האבק ממש פנים מול פנים לפני שאחליט איזה שואב אבק ארכוש. בסופו של דבר אני בוחרת אחד והוא הנבחר לשנה הקרובה.