מגפיים הם לא רק פריט לבוש נוסף אלא הצהרה אופנתית לכל דבר. איך בוחרים נכון מגפיים לנשים, גברים וילדים? ריכזנו את כל הטיפים לקנייה חכמה במקום אחד

להבדיל מנעליים שמתאימות לכל עונות השנה, את המגפיים אנחנו שומרים בארון עד לחורף. הם מגיחים החוצה במקביל לשלוליות ולקור, ומאפשרים לנו להיות ערוכים לצאת תוך דקה. השקעה במגפיים הנכונים, בין אם מדובר במגפי גברים, מגפיים לנשים או מגפונים לילדים, יכולה לעשות את ההבדל תוך רגע. אז איך בוחרים נכון ולא "נתקעים" עם מגפיים שפשוט לא מתאימים לנו? 

איפה קונים מגפיים?
טיפים לבחירת מגפיים בצורה הטובה ביותר

ראשית – הכירו את ההבדלים

ייתכן שנדמה לכם שכשמדובר במגפיים הבחירה היא די קלה. עם זאת, מדובר בטעות. ישנם אינספור סגנונות, גוונים ואורכים של מגפיים, שחלקם מתאימים ליום עבודה רגיל ואחרים משדרגים כל סט לאירוע. בנוסף להתאמה לחלק ביום, קיימת גם ההתאמה למאפיינים האישיים שלנו. אם בגזרת הילדים והגברים ההיצע יכול להיות מעט מצומצם, בגזרת מגפיים לנשים תמצאו אינספור דוגמאות. מגף בגובה השוקיים, מגף בגובה הקרסול וגם מגפונים קצרים. אז איך עושים את זה נכון?

בוחרים בגוון המנצח – בחנויות ניתן למצוא מגפיים בקשת צבעים רחבה, ואם מה שמושך אתכם הוא מגף צבעוני אין סיבה שלא תיקחו אותו. עם זאת, חשוב לזכור שמגפיים צהובים או ירוקים לדוגמה, יחייבו אותנו להקדיש מחשבה ללבוש שילווה אותם. אם אתם רוצים להוריד דאגה אחת מהראש, מומלץ לבחור בגוונים שמשתלבים עם כל צבע, כמו למשל שחור או אפור. 

העדיפו מגפיים שלא יקצרו אתכם – החיפוש אחר מגפיים לנשים יכול להתברר כמורכב ממה שחשבנו, כשמתברר ששום דבר לא נראה עלינו כמו שציפינו. הסיבה לכך פשוטה: המגף יוצר קו על הרגל ש"מחלק" אותה למספר חלקים, וככל שהוא ארוך יותר כך אנחנו עלולים להיראות נמוכים יותר. הפתרון במקרה כזה הוא לבחור מגפיים קצרים יותר שיתרמו לאשליית האורך. את המגפיים הארוכים מומלץ להתאים למכנסיים באותו הגוון, על מנת ליצור תחושה של המשכיות ורגל ארוכה ולמנוע את האשליה המקוצרת. 

חשבו על מה שיש לכם בארון – האם אתן צפויות לנעול את המגפיים עם שמלה או חצאית? האם אתם מחפשים מגפיים שיתאימו לחליפה או לביגוד יומיומי? אם אתם מודדים את המגף הנבחר טרם הרכישה, חשבו גם על האופן שבו הוא ייראה עם בגדים ששונים מאלה שבאתם איתם לחנות. כדאי להתאים את הנעליים לפי צו האופנה ולהיות מעודכנים בטרנד האחרון כדי לא להישאר מאחור.

אל תוותרו על הנוחות – אז נכון שהמגוון הרחב של מגפיים לנשים, לגברים ולילדים, עלול ליצור אצלנו רצון לצאת לשופינג. עם זאת, לפני שנופלים לטרנד האחרון בעולם ההנעלה, חשוב לנסות, למדוד ולבחור רק במגפיים שבאמת נוחים לכם. מדובר בנעל שאמורה לשרת אתכם במשך מספר חודשים מדי שנה, ולכן חשוב שהיא תהיה לא רק יפה אלא גם (ובעיקר) נוחה. 

מגפיים
איפה קונים מגפיים? יש לנו כל התשובות