שדרות רוטשילד, עורק ראשי שבו פועמת העיר השוקקת והתוססת על בתי הקפה והמסעדות שלה, מוסדות תרבות, מוזיאונים וגלריות, משרדיהם של עורכי דין ידועים, סניפים ראשיים של בנקים גדולים, סמוך לתיאטרון הבימה מזה ולרחוב שיינקין .

הבחירה להתארח במלון  רוטשילד 71  מאפשרת לאורחים ליהנות מקרבתם, מנגישותם ומזמינותם של כל האתרים ומוקדי הבילוי בעיר שהיא, אכן, עיר ללא הפסקה. עם זאת אם וכאשר רוצים בכל זאת לקחת פסק זמן- ניתן ומומלץ לעשות זאת במלון המציע תנאים מפנקים ביותר להפסקה ולבילוי זמן איכות באווירה שקטה ואינטימית.

רוטשילד 71 –לב הבילוי והעסקים

מהווה מקום אירוח מועדף על אנשי עסקים רבים, הבוחרים לשלב בעת שהייתם בו את המהנה עם המועיל, עסקים והנאות. ניתן לקיים בו מפגשים עסקיים וחברתיים המחייבים חשאיות ודיסקרטיות. 25 סוויטות מהודרות ומאובזרות, אינטרנט אלחוטי, שירותי כביסה ושירותים נוספים מקלים על החיים ומנעימים אותם. מלון הבוטיק היוקרתי מבוקש ומועדף על רבים בין השאר ועל חלקם בעיקר בשל מיקומו- המאפשר נגישות וזמינות לכל מה שהופך את השהייה בעיר הגדולה לחוויה. רוטשילד 71 הוא שם (ומספר) דבר בתחום מלונות הבוטיק בעיר הגדולה.

רוטשילד 71 יוקרה והידור

הערך המוסף של רוטשילד 71 הוא קיומו של אחד המוסדות הקולינאריים החשובים והיוקרתיים בעיר- מסעדת קנטינה, הממוקמת בחזית המלון. מסעדה זו מהווה מקום מגש של ידוענים רבים ובהם, בין השאר: אמנים, פוליטיקאים, אנשי תקשורת ועוד.

המלון בנוי מחמישה מפלסים ומציע 25 סוויטות מהודרות. האורחים נהנים מיחס של VIP מעצם בחירתם להתארח במלון  רוטשילד 71 , אשר כל אחת מהסוויטות בו היא בעלת מאפיינים ייחודיים.

 רוטשילד 71  מרהיב בעיצובו החזותי. ניכרת בו השקעה בעיצוב, המשמר את הצביון הארכיטקטוני הישן שלו עם קו חדיש ועדכני. לא מעט ממי שמהווים את הגרעין הקשה של לקוחות המלון הם אנשי עסקים מהארץ ומחוץ לארץ הבוחרים בו כמקום שהייה, מפגשים עסקיים ובילויים.

אם גם אתם רוצים להרגיש טעם ואווירה ייחודיים למלון הבוטיק היוקרתי בלב תל אביב, אתם מוזמנים ליצור קשר ולתאם מועד להגעתכם. כמו רבים מהאורחים השוהים בו גם אתם עשויים לחוש כבר עם כניסתכם אל הלובי, כי הגעתם אל מלון שנמנה עם ליגת העל של מלונות הבוטיק בעיר.