כל רכישה של רכב משומש היא עניין לא פשוט, כי קשה להיות בטוחים שעושים קנייה משתלמת. כשרוצים לקנות רנו פלואנס משומשת מבעלים פרטי, יש בעיה של אמינות, גם אחרי שהרכב עובר בדיקה במוסך לפני הקנייה.

לעומת זאת, רכישת רנו פלואנס דרך חברת השכרה נותנת לקונים את האפשרות ליהנות מרכב שמור היטב שלא הוזנח על ידי הבעלים. חברת ההשכרה דואגת לתחזק את כל הרכבים שברשותה בצורה הטובה ביותר, כדי שהלקוחות תמיד יהיו מרוצים וכדי שהשם שלה לא ייפגע. משום כך, רכישת רנו פלואנס דרך חברת השכרה היא רכישה בראש שקט.

תהליך רכישה עם שקיפות מלאה

אחד הדברים הבולטים בתהליך רכישה של רנו פלואנס – כמו גם רכישת רכבים אחרים – דרך חברת השכרה הוא השקיפות. כדי שלא יהיו הפתעות אחרי הרכישה, חברת ההשכרה מציגה ללקוח המעוניין לרכוש את הרכב את כל הטפסים של תקלות שהיו ברכב ותיקונים שבוצעו בו, טיפולים שוטפים וכדומה, כולל תאריכים, מוסך שבו הרכב נבדק ותוקן וכן הלאה. אז אם כבר לקנות פלואנס משומשת, כדאי לעשות את זה דרך חברת ההשכרה.

כאן חשוב להדגיש שחברות השכרה לא ינסו ליפות את הדברים, בניגוד לבעלים פרטיים שיסתירו מידע חשוב אודות הרכב או יעוותו את המציאות. כאמור, חברות ההשכרה לא רוצות להכתים את השם שלהן, ולכן הן לא פועלות בשיטת מכירה אגרסיבית או שקרית. האינטרס שלהן הוא לתת ללקוח את מה שמתאים לו, גם מבחינת עלות הרכב, ולדאוג שיהיה מרוצה.

תשלום נוח יותר על הרכב

כשקונים רנו פלואנס מאדם פרטי, צריך לשלם את כל הסכום במזומן, בשיק או בהעברה בנקאית. אין אופציה אחרת. כשהסכום עומד על עשרות אלפי שקלים, או יותר, אין ספק שיש קושי גדול לבצע את הרכישה.

לעומת זאת, דרך חברות השכרה אפשר להשיג את הפלואנס בתנאי רכישה הרבה יותר נוחים. חברות ההשכרה מציעות מכירה של הפלואנס בשיטת מימון. השיטה כוללת מקדמה ראשונה שהלקוח צריך לשלם, ולאחר מכן פורסים את ההפרש למספר תשלומים. המקדמה המינימלית עומדת על כמה אלפי שקלים, לפעמים גם רק 2000 ₪, ואת שארית העלות על הרכב אפשר לפרוס על 60 תשלומים לכל היותר.

חשוב לציין שכל לקוח צריך לעמוד בתנאי המימון, והכל נקבע לפי המצב הפיננסי שלו. בין השאר, יש אפשרות לקבל מימון מלא בתנאי שיש ערב אחד לפחות. כדאי לבדוק אפשרות לקחת הלוואה לכל מטרה מהבנק כדי לשים את המקדמה הראשונה, כל לקוח לפי היכולת שלו.