לזהות, לאבחן, להתמודד וליצור מצע נפשי חדש למימוש של פוטנציאל. כגובה המלים כך התושיה שנדרשת וההתמדה שנדרשת אף יותר, כי התמדה היא הסוד הגדול של אימון.

המטרה של הכשרת מאמנים היא לתת כלים למאמן כדי להתוות מסלול למתאמן שלו. זה האחרון אמור לזהות את החסימות שאצלו ולעקוף אותן כך שיוכל להגשים מטרות ולפתח כישורים. קורס מאמנים אישיים נותן למאמן את הכלים כדי לעשות את זה.

 

למי מיועד קורס מאמנים אישיים?

לכל מי שרוצה להיות מאמן אישי. יש הכשרת מאמנים שמתאימה דווקא לתחום מסויים כמו מאמנים לחינוך ואת רוב ההכשרה הם מבצעים בקורס מאמנים מיוחד שהאוריינטציה שלו היא חינוכית אבל, גם במקרה הזה, הם יידרשו בסוף הקורס לגשת אל הלשכה למאמנים ולהמשיך שם הליך למידה לקראת הסמכה. כך גם במקרה של מאמנים לתזונה.

על כל פנים, הכשרת מאמנים מיועדת לכל מי שיכול לעבור את התהליך הזה ולתת אחר כך את הכלים לאחרים שיהיו המתאמנים שלו. במהלך העבודה המאמן יעבור הכשרות והשתלמויות כדי לחדד את מה שהוא כבר יודע וכדי לשמור על היכולת שלו לאמן.

 

נושאים עיקריים של קורס מאמנים אישיים

קורס מאמנים אישיים מכיל הרבה מאד תיאוריה יחד עם הרבה תרגול. הקורס כולל הרצאות ושיחות בעניינים תיאורטיים ואחריהם עבודה עצמית וקבוצתית על סמך החומר הנלמד. יצויין כאן שהנושאים בקורס נוגעים בהרבה מאד תחומים, החל ממחקרים שנעשים על המוח וכלה בהקשרים של גוף נפש, כלומר, בהשפעת המצב הנפשי על זה הגופני.

 

לימודים של קורס מאמנים

כאן נבדיל בין מאמנים קבוצתיים לבין מאמנים אישיים כיוון שאלה שלומדים לאמן קבוצה יצטרכו כלים נוספים ומעט שונים. במקביל להם, קורס מאמנים אישיים מקנה כלים המיוחדים לאימון שמתבצע אחד על אחד, אימון שנושא אתו קשיים מיוחדים וגם הקלות מיוחדות. מאמן קבוצה, למשל, צריך להיות עירני פי כמה מאשר מאמן שיושב עם מתאמן אחד. לכן קורס מאמנים מתפצל בהתאם לסוג העבודה שיעשו התלמידים.

 

הכשרת מאמנים היא תחום שהולך ומתפתח ככל שהמודעות לתועלת שבו עולה. המאמנים עוברים, קודם כל, אימון אישי בעצמם ומשתתפים גם באימונים קבוצתיים ומעבר לכך, הם מקבלים את הכלים כדי להעביר את הידע הלאה ואף להתפרנס ממנו.