חברת  פורד שמחה להציג דגם חדש של המותג פורד פוקוס. אלו אשר כבר נוסעים ברכבי הפורד פוקוס, אינם ממהרים להחליפם ברכבים אחרים. הפורד החדשה היא רכב גלובלי אשר פונה לקהל יעד בינלאומי. רכבי פורד נוסעים בכבישי אירופה, אסיה ואמריקה. בארץ, משווק הרכב על ידי חברת דלק מוטורס. הדגם החדש הוצג בגאווה באולמות, תוך הדגשת כל היתרונות אשר מביא עמו הרכב.

פורד פוקוס החדישה עמדה בכל מבחני הבטיחות והביקורות הקפדניות ביותר. מיטב המהנדסים עמלו במשך שנים רבות על פיתוח כל מערכות הרכב. התוצאה הסופית מעניקה לנהגי פורד את אותה איכות מוכרת. הרכב מביא עמו מנוע חסכוני, שיפור בצריכת הדלק (בהשוואה לדגמים הקודמים), מראה מודרני מעוצב, תא נוסעים מרווח, מערכת תפעול מתקדמת ועוד.

עיצוב הרכב

בעבור רבים, עיצוב הרכב הוא פרמטר מאוד חשוב. פורד פוקוס היא מכונית אשר מביאה עמה קו עיצוב מודרני וחדשני. המעטפת החיצונית של הרכב אופנתית, מעט אגרסיבית ומאוד יוקרתית. תא הנוסעים של הרכב מציע הרבה מרווח. מחשבה רבה הושקעה בעיצוב תא המטען, תוך שיקולי הנדסת אנוש ועיצוב. התוצאה הסופית של עיצוב תא הנוסעים ותא המטען נהדרת. נציין כי עיצוב פנים הרכב משלב שימוש רב בגוונים של שחור או אפור.

אל הכביש מביאה עמה הפורד פוקוס אחיזת כביש מאוד טובה. הנהיגה מאוזנת ובטוחה. השליטה על ההגה קלה, הפוקוס מתאימה לשימוש עירוני ולנסיעות ארוכות. תנודות הרכב  על הכביש מאוד נוחות. הנהגים אשר כבר נוהגים ברכב שמחים להמליץ לשאר החברים והמכרים אודות הרכב. דבר אשר הופך את הפורד פוקוס פופולרית בקרב חברות הליסינג ולוחות היד שנייה.

פורד פוקוס מחירים

רכישת רכב חדש כרוכה בסכום כסף לא מבוטל. רוב האנשים מתקשים לרכוש רכב חדש מהסוכנות ללא הלוואה או מימון חלקי. הפוקוס נמכרת במחיר שווה לכל נפש. בהשוואה ליתרונות אשר מביא עמו הרכב, מדובר ברכישת נכונה בעבור אלו אשר מחפשים רכב משפחתי. כאשר רוכשים רכב משפחתי, יש לבסס את הקנייה על חשיבה לטווח הארוך. שימו לב האם הרכב עונה על כל בדרישות שלכם ב-5 השנים הקרובות. הורים לילדים מתבקשים לבחון את התאמת הרכב לכיסאות הבטיחות, עגלות התינוק ונסיעה עם ילדים.

הפוקוס היא סיפור הבשורה הטובה ביותר של חברת פורד על הכביש. הפופולריות הרבה לה זוכה הדגם מעודדת את הנהלת פורד לפתח את הפוקוס, לשפר את הדגמים הקיימים ולשלב אביזרים, אמצעי בטיחות ושאר אטרקציות.