מילוי פוך לחורף

פוך הוא המילוי הכי טוב למעילים ולשמיכות לחורף. הוא מאוד נעים למגע, הוא רך ובעל משקל קל במיוחד, ולמרות זאת הוא מצליח לעשות עבודה מצוינת בכל מה שקשור לחימום של הגוף.

החורף הישראלי הוא יחסית נסבל, בהשוואה ליעדים אחרים, בפרט למדינות אירופה הקרה. ובכל זאת, עדיין קר לנו מאוד בחודשי החורף, ובפרט בינואר ופברואר, ואנחנו צריכים את הדרכים  טובות ביותר להתחמם.

ברשתות אופנה וכלי בית אנחנו יכולים למצוא את הפריטים שיחממו אותנו בחורף הקר, לרבות מעילים ושמיכות. הרבה אנשים בוחרים את הפריטים בלי הבנה אמתית של החומרים שמהם הם עשויים והחסרונות שלהם. לדוגמא, שמיכות צמר עבות וכבדות או מעילי צמר, שגם הם בעלי משקל רב. כל זה כאשר ממש מתחת לאף שלהם נמצאים פריטים טובים בהרבה, עם מילוי קל ונעים.

למעילים ולשמיכות במילוי של פוך יש כמה יתרונות, ביניהם הרוך והעובדה שיש להם יכולות חימום גבוהות למרות היותם בעלי משקל קטן מאוד. המחיר אומנם יותר גבוה, אבל הם מפצים על המחיר בכך שהם נותנים בידוד חום ברמה הגבוהה ביותר.

פוך
תמונת שלג על עץ שעושה חשק להתכרבל מתחת לפוך

פוך – הטוב והמזויף

הרבה חברות ומותגים מנסים למכור לנו פוך במחירים נמוכים מהרגיל בטענה שמדובר בדבר האמיתי. כדי לא ליפול בפח, חשוב לדעת ממה הוא מורכב על מנת שאפשר יהיה לאמוד את האיכות שלו. ההרכב שלו כולל 90 אחוז פלומת אווזים ו 10 אחוז נוצות. היחס בין השניים משתנה לפעמים, אבל יש לשים לב שהמחיר משתנה בהתאם, ולקחת בחשבון ששינוי ביחס לטובת הנוצות מפחית מהאיכות.

כדי לשמור על האיכות שמשלמים עליה יותר, חשוב לכבס את הפריטים לפי הוראות היצרן. דבר אחד שצריך לזכור הוא שאסור לכבס פריטים במילוי שכזה במכונת כביסה. במקום, יש לקחת אותם למכבסה מקצועית בלבד.

לסיכום, מדובר במילוי בעל רמת בידוד גבוהה, ולכן הוא יכול לחמם אותנו לאורך כל החורף, כשאנחנו בחוץ או ישנים במיטה. שימו לב שאתם קונים את הדבר האמתי ולא משלמים הרבה כסף עבור חיקויים זולים. אמנם זה מעט יקר יותר אך שמיכת פוך תחמם אתכם פי כמה וכמה יותר מכל שמיכה אחרת