עוד בתקופת הצבא הבנתי שאני מדריכה בחסד עליון. יכולות ההדרכה שלי היו מופלאות כך שגם את החומר המסובך והמורכב ביותר ידעתי לפשט ולהצליח להעביר אותו בצורה מובנת ופשוטה גם לאחרון החיילים. את יכולות ההדרכה שלי החלטתי לקחת ולמנף למקום עסקי אשר מטרתו היא להוכיח שבאמצעות מתודה נכונה של הדרכה ומיקוד ראוי אפשר ללמד כל נושא. וכך פיתחתי מתודה עצמאית שלי אשר הצלחתי להוכיח שוב ושוב כנכונה: הסבר בתבנית מסוימת של החומר, הופך אותו לברור יותר. לפני כחצי שנה פנו אליי מבית ספר לעיצוב עם תסכול חמור של קורס שנכשלים בו שוב ושוב: הקורס לעיצוב מטבחים.

שאלתי מה הם חושבים שהבעיה הטמונה בקורס לעיצוב מטבחים והמורים לא ידעו להסביר. הם אמרו שעיצוב מטבחים זהו אחד הקורסים המבוקשים והתחומים החמים שיש היום בשוק ועדיין אחוז הנכשלים בקורס הוא גבוה ובלתי נתפס. ביקשתי להיפגש עם ראש החוג לעיצוב מטבחים ולקבל את סילבוס הקורס על מנת לאתר את הבעיה. אחרי הפגישה עם ראש הקורס של עיצוב מטבחים וקריאה מדוקדקת של הסילבוס הבנתי שהקורס מועבר בצורה יבשה ולא מעניינת וגם ללא רצף הגיוני ולכן יוצר בלבול אצל התלמידים. אמרתי לראש החוג שאני מתכוונת לשנות לו קצת את סדר הלימוד אבל שאני בטוחה שיסתדר. בניתי מחדש את מערך ההדרכה של הקורס והעברתי לעיונו של ראש החוג. כעבור יומיים הוא הרים לי טלפון ואמר שקרא בשקיקה.

על אף שתחום העיצוב מטבחים זהו תחום שהוא עוסק בין בעשור האחרון, פתאום כאשר הוא קרא את התכנים שלו בהתאם לסדר ההדרכה שאני ראיתי לנכון הוא הבין את בעיית ההבנה שהייתה כאשר הוא העביר את התכנים כפי שהעביר עד כה. הוא החליט לאמץ באופן מוחלט את מערך ההדרכה כפי שבניתי אותו ולראות איך יגיבו התלמידים ומה יהיו הציונים שלהם בהתאם למערך ההדרכה הזה בסמסטר הנוכחי. ההצלחה הייתה חובקת ומרשימה. ממוצע הציונים עלה בעשר נקודות על אף שלא נעשה שום שינוי בשאלונים או בקושי המבחן. הקורס הפך למבוקש ופופולארי בצורה חסרת תקדים וללא כל תחרות.