סופר באינטרנט – מהפכת הקניות החלה!

לפני מהפכת האינטרנט, כולנו היינו עושים את הקניות בסופר שמחוץ לבית. היה עלינו להתלבש ולהתארגן, לנסוע ברכב או בתחבורה הציבורית עד למקום הקניה, לבחור את המוצרים, לחכות בתור…

כשהאינטרנט התחיל להיות אורח קבוע בבתים ובכל מקום אפשרי, רשתות השיווק זיהו את פוטנציאל הקניה האדיר ופתחו סופר באינטרנט המיועד ללקוחות המעוניינים לבצע קניות מהבית.

הקניה האינטרנטית מתבצעת בקלות ובנוחות, מהמחשב האישי ולא כרוכה ביציאה מן הבית. סופרמרקט באינטרנט הוא פתרון מושלם עבור אנשים המעוניינים לקנות מוצרי מזון, אך ניתן למצוא בו גם מוצרים נוספים, כגון מוצרי חשמל, מוצרי טואלטיקה, תכשיטים, בגדים ועוד.

מדוע אנשים רבים מעדיפים קניה בסופר באינטרנט?

כאמור, סופר באינטרנט מאפשר ללקוח לבצע קניה ישירות מהמחשב, מבלי לצאת מהבית כלל. משמעות הדבר היא, שאין צורך לצאת מן הבית, להזיע, לטרוח לחפש חניה ולחכות בתור שעלול להיות ארוך. דמיינו לעצמכם שאתם מבצעים קניה בסופר ללא צורך בכל אלה ובנוסף – לא תצטרכו לסחוב שקיות קניות עמוסות וכבדות. מיותר לציין שהדבר משתלם וכדאי בעיקר עבור בריאותכם. תהליך הקניה האינטרנטית הינו פשוט וקל, אורך דקות ספורות והמשלוח מגיע עד הבית.

בנוסף, הפתרון של הסופרמרקט האינטרנטי הוא אידיאלי עבור אנשים המתקשים לצאת מן הבית. הורים שלא הצליחו להשיג בייביסיטר לשמירה על ילדיהם וזקוקים בדחיפות למוצרים מסוימים, אנשים המרותקים למיטה עקב בעיה בריאותית, אנשים העובדים עד שעות מאוחרות וכדומה, עבור כל אלו סופרמרקט באינטרנט פותר בעיות רבות.

זאת ועוד, קניה בסופר באינטרנט מהירה פי כמה מקניה בסופרמרקט רגיל. במקום להסתובב ברחבי הסופר ולנסות לאתר את המוצרים אותם ברצונכם לקנות, באינטרנט כל המוצרים ממוינים לפי קטגוריות ואתם יכולים לאתר אותם במהירות ופשוט להוסיף אותם לעגלת הקניות שלכם. ממשק המשתמש הידידותי, הנוחות והיעילות הופכים את הסופרמרקט המקוון להעדפה הראשונה של כל צרכן.

ובכל זאת – יש אנשים שלא מעוניינים…

אין ספק שהרעיון של סופר באינטרנט הצליח להלהיב רבים מלקוחות הסופרמרקטים הקבועים, אך בכל זאת יש אנשים שלא כל כך מתלהבים מהרעיון ואפילו נרתעים. הסיבות לכך יכולות להיות רבות – פחד מהתעסקות במחשבים, שקיים אצל חלק מהציבור המבוגר יותר בארץ, פחד ממסירת פרטי האשראי דרך הרשת מחשש לגניבה, חשש מהתנסות הדורשת שינוי בחשיבה ועוד.

עם זאת, תופעת הסופר באינטרנט הולכת ומתרחבת, ואנשים רבים בוחרים בדרך זו כדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לביצוע קניותיהם.