קניונים אאוט, אתר קניות אין

לפני עשרים שנה בערך, לפני שהאינטרנט הפך להיות מקום הבילוי המועדף עלינו, אלו היו הקניונים ושם היינו עושים את הקניות שלנו. היום, האינטרנט הוא המקום הכי טוב ומועדף לעשות קניות.

כאשר התחילה מגיפת הקניונים, כולנו נהרנו אליהם. מי לא אהב ללכת לקניונים ולבלות שם עם המשפחה או החברים? רובנו הלכנו לקניונים במטרה לעשות קניות, בעיקר קניות של פנאי, הלבשה וכדומה.

היו זמנים שבהם קניונים היו המקום המועדף על הצרכנים לעשות קניות, אבל האינטרנט הצליח לשבור את ההצלחה שלהם. אתר קניות הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לעשות קניות, ולכן הקניונים אינם מצליחים כמו בעבר; רובם מלאים אנשים שעוברים שם לאתנחתא, סרט בקולנוע, לרכבת וכדומה, ואולי קונים משהו על הדרך.

כמובן שהקניונים עדיין מלאים, בעיקר בסופי שבוע, והרבה אנשים קונים שם דברים, אבל כאשר אדם יכול למצוא דרך האינטרנט מוצר מסוים שהוא רוצה לקנות, ויש לו את האפשרות לעשות את הרכישה דרך האינטרנט ומבלי שיצטרך לצאת במיוחד מהבית כדי לקנות, וודאי שיעדיף את האתר על פני הקניון.

אחת הסיבות לפופולאריות הגוברת של אתר קניות היא היכולת שלנו כצרכנים לעשות השוואת מחירים מקיפה והרבה יותר מהירה ונוחה. במקום ללכת מחנות אחת לאחרת או אפילו לעשות טלפון לחנויות, אפשר לבדוק את המחירים כפי שהם מוצגים באתרי האינטרנט של החנויות.

סיבה נוספת היא האפשרות לרכוש מוצרים גם מחו"ל, אך כמובן רק במידה והעסק מספק משלוח לארץ. בדרך כלל זה זול יותר, אך מידת הכדאיות של העסקה כמובן נמדדת לפי עלות המשלוח וגובה המיסים שצריך לשלם.

ועוד סיבה שחשוב לציין היא כמובן הנוחות מבחינה פיזית ומבחינה של חיסכון בזמן ובכסף. אתר קניות  מאפשר לנו לחסוך את הכסף על נסיעות הלוך ושוב לקניון. כמו כן, הן חוסכות לנו את הזמן שאנחנו מבזבזים על התארגנות ליציאה מהבית, הזמן שלוקח לנו להגיע אל החנות שאנחנו רוצים להגיע אליה, הרעש וההמולה שאנחנו צריכים להיקלע לתוכם וההמתנה בתור לקופה בחנות. ובמקרה והמוצר אזל מהמלאי וצריך להזמין אותו ולהגיע אחר כך שוב, כמובן שמדובר בטרחה ותחושת כעס שאין לתאר.

אתר קניות– הכי טוב בבית

למה לכם לצאת מהבית, ביום שרב או יום גשום, כדי לעשות קניות? ובוודאי שזה מיותר כאשר הקנייה אינה דחופה. אם מדובר במשהו שאתם רוצים לקנות מבעוד מועד או אין לכם דחיפות לו, הכי טוב להישאר בבית ולעשות את הקניות דרך המחשב.

ולסיכום, זה יכול להיות הרבה יותר משתלם כלכלית, וכמובן אי אפשר להתכחש לנוחות ולמהירות שקניות דרך האינטרנט מציעות לנו. אם עדיין לא ניסיתם, זה הזמן, אך שימו לב שהאתר שבו אתם קונים הוא מאובטח!