כאשר החלטתי לפתוח קונדיטוריה לא הייתה לי ברירה באותה נשימה לדאוג למקררים גדולים ואיכותיים. היה לי ברור שפרט למוצרי הבסיס שיהיו לי מאוד יקרים, גם חשבון החשמל שלי יהיה גבוה במיוחד. החלטתי שאני פותחת קונדיטוריה בוטיק וככזו המוצרים שבהם אשתמש יהיו איכותיים ומעולים. מאחר והקונדיטוריה נפתחת בתל אביב אשר רוב השנה חם ולח בה, היה לי ברור שהמזגן יעבוד שעות נוספת ואת המוצרים והמאפים אשמח בקירור של מקררים. עוד בטרם פתיחת הקונדיטוריה ביצעתי עבודה מחקר על מנת לבחון מה הטמפרטורה שבה צריך להיות המקרר על מנת לשמור על כל אחד מהקינוחים כך שלא יווצר מצב בו אני עמלה קשה על הכנת קינוח משובח שבסוף נהרס כי נשמר במקררים שהטמפרטורה בהם הייתה קרה מדיי או לא קרה מספיק. אחרי בדיקה יסודית ומחקר מעמיק גיליתי שיש מקררים ייעודיים לכל מיני סוגים של מזונות. בדרך כלל, רוב הציבור מכיר מקררים כמכשיר שאמור לשמור על האוכל בקירור אך לא יורדים לרזולוציה כי יש לכל סוג מזון את הטמפרטורה האופטימאלית שבה צריך להישמר אחרת הוא מאבד מהטעם שלו או מהמרקם הייחודי שלו.

כך למשל מקארונים צריכים להיות בטמפרטורה של שתים עשרה מעלות בדיוק ואילו עוגת קטיפה שחורה צריכה להישמר בארבע מעלות בדיוק. בגלל שיש שוני מהותי בין הצרכים השונים של כל קינוח, ניסיתי לבדוק אם יש מקררים אשר ניתן לווסת ולשנות את הטמפרטורה שלהם בין המדפים או לחילופין ליצור איזו שהיא מניפולציה שתאפשר רכישה של מקרר אחד אשר יהיו בו מספר טמפרטורות.

אחרי חיפושים רבים גיליתי שניתן להזמין מארצות הברית בדיוק את סוג המקררים שחיפשתי: מקררים אשר יש בהם אפשרות לקיים מספר טמפרטורות בו זמנית. התחלתי לבדוק תוך כמה זמן המקרר יגיע אליי לרבות זמן המשלוח וההוצאה מהמכס. הבנתי שאין לי טעם לפתוח את הקונדיטוריה אם אין לי את המקרר הנדרש לשם כך. הליך המשלוח והמכס עשוי לקחת כחודש ימים ולכן החלטתי בינתיים להכין את התשתית של הקונדיטוריה ולארגן את כל הנדרש על מנת שיהיה מוכן וברגע שהמקרר יגיע אוכל לפתוח אותה.