מסגרת כרטיס אשראי שקוף | כרטיסי אשראי | אשראי – כרטיס אשראי שקוף

 

היום הארוך ביותר בחיי או איך כמעט איבדתי את הכרטיס אשראי שקוף שלי.

אין דבר יותר מעצבן ומטריד מלאבד כרטיס אשראי שקוף, לאבד אותו זה אומר שלא אוכל להשתמש בו כל הימים הקרובים וזה אומר שאני הופכת בבת אחת למוגבלת בכל אשר אני רוצה. ידי כבולות ואין לי את החופש לרכוש מה שארצה, לשלם על מה שצריך ולהעביר את כרטיס אשראי שקוף סתם כי בא לי, כך יום שגרתי הופך מיד לסיוט. ההתרחשות הנוראית הזו כמעט וקרתה לי ביום בהיר אחד. ומקרה שהיה כך היה.

קמתי לי בבוקר לעוד יום שגרתי ורגיל, התארגנתי לי בנחת, שתיתי קפה, התלבשתי וארגנתי תיק קטן, וידאתי שהארנק בתיק ועוד כמה דברים קצת פחות חשובים והייתי כבר בדרך לעבודה.

לפני שנכנסתי למשרד עצרתי בבית הקפה הסמוך וקניתי לי קפה וכריך שיחזיק אותי לשעות הקרובות, שלפתי כרטיס אשראי שקוף מהארנק ושילמתי למלצרית. ארזתי את הארנק בחזרה לתיק ואת הקפה , הכריך ועצמי ויצאתי לדרכי לעבודה. נכנסתי למשרד וכמו בכל יום שיגרתי עברו להן השעות עד הצהריים שאז יצאתי לארוחת הצהריים, ושוב אני והתיק יצאנו החוצה למסעדה הקרובה ובדרך חלפתי על פני חנות נעליים. מגפיים אדומות שהיו בחלון הראווה הביטו אלי וקראו לי שאקנה אותם, לא יכולתי לאכזב אותם ולכן נכנסתי לחנות ואחרי מדידה קצרה שלפתי שוב את הכרטיס אשראי שקוף שלי ושילמתי, לקחתי את השקית עם הרכש החדש, את התיק ואותי ויצאתי למסעדה. התישבתי והזמנתי לי מרק עגבניות וסלמון עם פירה בטטה, אכלתי בהנאה, שילמתי למלצרית עם כרטיס אשראי שקוף ורגע לפני שיצאתי מהמסעדה שלפתי שוב כרטיס אשראי שקוף וקניתי חבילת עוגיות שיהיה לי משהו מתוק בסוף היום במשרד. לקחתי את השקיות והתיק והזמנתי מונית כי התעייפתי מההליכה הארוכה. פתחתי את הארנק ושילמתי לנהג במזומן את סכום הנסיעה. עליתי למשרד וכשהגיע הזמן ללכת הביתה יצאתי והחלטתי לצעוד קצת בדרך הביתה אבל כחלפתי על פני חנות בגדים חייכה אלי שמלה תכלת מדהימה והייתי חייבת להכנס ולרכוש אותה, אך אז כשפתחתי את הארנק נדהמתי לגלות שכרטיס אשראי שקוף נעלם!

חיפשתי בתיק ובכל השקיות ונאלצתי לוותר על השמלה ולחזור הביתה בעצב. בבית חיפשתי שוב בארנק ולפתע מצאתי אותו שם, שקוף ומבויש מביט אלי מהארנק…