בכל שנה אני ניצבת באותה בעיה של מחשבה על מתנה יצירתית לאבא שלי ליום ההולדת שלו. באופן כללי מאוד קשה למצוא מתנות מתאימות לגברים. הם הרבה יותר פשוטים מאיתנו הנשים, כך שבזמן שלאישה אפשר לקנות חולצות, שמלות, תכשיטים, סבונים ושאר תוספות, לגברים יש מבחר הרבה יותר מצומצם ולרוב המתנה חייבת להיות פונקציונאלית אחרת היא מאבדת את מטרתה. וכך באופן אבסורדי, למרות שהם פשוטים יותר, קשה יותר לקנות להם מתנות. יום הולדתו של אבי האהוב החלה להתקרב ולא היה לי שום רעיון מה לקנות לו. מאז ומעולם הוא היה מאוהבי הקפה המושבעים.

הזיכרון הכי רחוק שלי מהילדות היה להתעורר לתוך בוקר של ריח טוב של קפה שהוא היה שותה עוד לפני שכולנו היינו מתעוררים. במשרד שלו תמיד יש מזכירות שמכינות לו קפה אז בבית הייתה ההזדמנות היחידה שהוא הכין לעצמו. התלבטתי ביני לביני מה לקנות לו ליום הולדת הקרבה ואז נגלתה לעיניי במקרה מודעה בעיתון המספרת על מכונת קפה למשרד. התעכבתי קצת על המודעה וחשבתי לעצמי שהרבה פעמים אבי נאלץ להישאר שעות ארוכות במשרד, כאשר המזכירות כבר לא נוכחות והקפה היחיד שזמין עבורו הוא קפה נמס עם קצת סוכר. הבנתי שלמעשה מכונת קפה למשרד זה בדיוק מה שהוא צריך.

התחלתי לבדוק באינטרנט ולעשות טלפונים לחנויות שונות על מנת לברר עלויות ומה היתרונות והחסרונות של כל מכונה. מאוחר יותר באותו יום ניגשתי למספר חנויות שמוכרות מכונת קפה למשרד ובדקתי את העיצובים והצבעים של המכונות השונות. לאחר סריקה רחבה ובחינה של מספר מכונות שחשבתי שעשויות להתאים ושאבא שלי יאהב, בחרתי מכונת קפה למשרד שהייתה שילוב של הצבע האהוב על אבא שלי (אדום), יחסית קטנה – כך שיהיה לו נוח לנקות אותה ושלא תתפוס הרבה מקום ובעיקר שיהיה ניתן להכין באמצעותה את כל סוגי הקפה שהוא אוהב: אספרסו, אמריקנו, לאטה, קפוצ'ינו ומקיאטו. יחד עם מכונת קפה למשרד הגיע גם מקציף החלב אשר מהווה את הדובדבן שבקצפת למתנה.