לקראת האביב הקרב ובא החליט סמנכ"ל המכירות בחברת המטבחים שבה אני עובדת לצאת בקמפיין חדש. הוא כינס את כולנו לישיבת צוות והבהיר שעל מנת לשמור עלינו פופולארים ומוכרים בקרב עיתוני העיצוב ובתודעת הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים צריך כל הזמן לצאת במבצעים וקמפיינים של פרסום. מאחר והחורף ותרדמת החורף הידועה לשמצה חלפו להם והאביב עמד בפתח, הוחלט לצאת בקמפיין חדש של מטבחים מודרניים. הרעיון היה להעלאות את כמות המכירות של מטבחים מודרניים בחברה על ידי קמפיין פרסומי אשר יציג את המטבחים מודרניים כסוג המטבחים המבוקשים והמדליקים ביותר שאפשר לעצב איתם היום את הבית. הרעיון של מטבחים מודרניים הוא שהם חובקים סוגים רבים של מטבחים ומאפשרים עיצוב רב וצבעוני של המטבח.

מטבחים מודרניים יכולים להגיע בכל מיני עיצובים מוזרים ומגניבים: כך למשל מי שאוהב עצוב קר ומינימליסטי יבחר את הסגנון של מטבחים מודרניים אשר העצוב שלו מאוד חד ושהצבעים שלו הם בעיקר לבן, אפור ושחור. כל החפצים במטבח יהיו בצבעים האלה ועל השיש עצמו יהיו מעט מאוד דברים. המטרה היא לשדר מראה חד ולא מתמסר. לעומת זאת, יש את הסגנון של מטבחים מודרניים אשר שם יותר דגש על מראה עגול וילדותי. החפצים שיהיו במטבח יהיו עגולים יותר. יהיו כלים לנשיאת קפה ותה עם קימורים עגולים וגם כלי המטבח שיהיו במטבח יהיו בעלי דפוס עגול וקימורי.

אפשרות נוספת של מטבחים מודרניים הם מטבחים בהם הכל מאוד צבעוני, באופן כמעט גרוטסקי: כוסות צהובות, צלחות ירוקות, סכום אדום, קערות כחולות – יוצרים תחושה שכמה שהצבעים יותר קיצוניים ושונים אחד מהשני כך המטבח מקבל מראה נועז יותר. עוד דוגמא הוא מטבח שיש בו איזה שהוא נושא. כך למשל אנשים שמאוד אוהבים כלבים יעצבו את המטבח עם כל מיני כלים ורהיטים של כלבים. יהיו קרמיקות בקירות עם דמויות כלבים, הצלחות יהיו עם כלבים עליהן, הכוסות יהיו עם עיצובים של כלבים ואפילו יהיו מפיות עם עיצובי כלבים. באופן זה ניתן מענה לכל צורך עיצובי של הלקוח.