מדי שנה, לקראת החופש הגדול, מתחילים החיפושים אחרי רעיונות לבילוי במהלכו. פארק המים המימדיון הממוקם מול גני התערוכה בתל אביב, המתחם מציע מגוון עשיר שהוא חלומם הרטוב של כל חובבי האקסטרים: שיט אבובים ( מהיר ואטי), מגלשת סלאלום, מגלשות אקסטרים, בריכת גלים ועוד.

מתחם מיוחד מוקדש ומיועד לילדים עד גיל 10 ובו, בין השאר, אקדחי מים, מגלשות, פטריות גשם ועוד.

בניגוד למקומות אחרים שבהם מזיעים בקיץ וחולמים על מים, כאן אפשר להזיע אמנם גם כשאתם מוקפים ואפופים ורטובים ממים, אבל איזה הבדל….

הנדון: פארק המים המימדיון

יש במים משהו מלהיב, מנחם, מעורר ומרגיע גם יחד. יש בהם משהו מרתק וסוחף. מים תמיד עושים נעים, במיוחד בקיץ, לגוף ולנפש. כשהילדים נרטבים עד לשד עצמותיהם בשפע המים המוצע בתוך פארק המים המימדיון ההורים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי לאחר הבילוי הילדים שלהם יהיו נינוחים ורגועים יותר- עייפים אך מרוצים.

המקום מהווה מתחם בילויים אטרקטיבי גם לאירועים מתוכננים מראש, כגון ימי הולדת. ניתן לשכור בו סירות לשיט מהנה, לבלות וליהנות ממגוון מתקני המים, להוציא אנרגיה במתנפחים, בבריכה, בהצגות המוצגות במקום, לנוח ולבלות בתוך המסעדה או בית הקפה. המתחם מאפשר גם לקיים פיקניקים.

פארק המים המימדיון
אישה נהנת במגלשת אבובים ביום כיף ב "פארק המים המימדיון "

 

פארק המים המימדיון עולה על כל דמיון

ודאי לא יפליא אתכם, ההורים, להיווכח כי בעת השהייה בתוך פארק המים המימדיון לא תשמעו מילדיכם תלונה על כך שרטוב או משעמם להם… יש במקום הוויה וחוויה ואווירה שמכניסים אותם באחת אל עולם שכולו כייף, הנאה ושמחת חיים. המימדיון הוא מקום שבו לא צריך להתנצל בפני איש על כך שאתם משתטים כמו ילדים גם אם זה מכבר רחקתם עד מאוד מילדותכם הראשונה…

אם אתם מחפשים מקום להיפגש בו עם חברים ולבלות שעות אחדות בסתם יום של חום; אם אתם מחפשים מתחם מדליק לקיים בו מסיבת יום הולדת; אם יש לכם חשק לקחת לעצמכם יום חופש מבלי לתת הסברים על הסיבות- זה המקום שבו ודאי לא תצטערו על הבחירה בו.

בדרך כלל שאומרים על מישהו שהוא נרטב עד לשד עצמותיו מתכוונים למשהו לא חיובי, אבל ב פארק המים המימדיון הירטבות עד לשד העצמות היא הכיף הכי גדול שיכול להיות במקום שכל כולו מיועד לגרום לכם הנאה ומזמן לכם שפע של אפשרויות לעשות כיף חיים.