הגיע הקיץ ובתזמון מושלם יחד איתו המזגן שלי שבק חיים והייתי צריכה לקנות אחד חדש. לא היה לי מושג אלו חברות קיימות בשוק ומה בכלל סדר גודל של העלויות. יתרה מכך, לא ידעתי מי הן החברות המומלצות ומי חברות שרלטניות שכדאי לברוח מהן כמו מאש. היה לי ברור שאני מחפשת חברה אמינה, עם מזגנים טובים ושתתן שירות טוב ואמין. התחלתי לבדוק מה ההמלצות שרצות באתרי האינטרנט השונים והדעות היו חד משמעיות: מזגני אלקטרה הם המזגנים המומלצים ביותר. כל חוות דעת שמה דגש על משהו אחר. הייתה חוות דעת שסיפרה על המקצועיות והרצינות של מזגני אלקטרה. הייתה חברה אחרת שדיברה על השירות האדיב שהנציגים של מזגני אלקטרה נותנים.

והיו אפילו ביקורות שדיברו על העיצוב היפה של המזגנים של מזגני אלקטרה. החלטתי שאם יש כל כך הרבה ביקורות חיוביות על מזגני אלקטרה אז כדאי שאבדוק על מה מדובר. נכנסתי לאתר שלהם ומצאתי מזגן שהיה נראה לי מתאים. הרמתי טלפון לשירות לקוחות ותוך ארבע שניות בדיוק ענתה לי נציגה מקסימה ושאלה כיצד היא יכולה לסייע לי. הסברתי שהמזגן שלי שבק חיים ואני זקוקה בדחיפות למזגן חדש וסיפרתי לה גם על הדגם שחשבתי לרכוש. היא ישר אישרה ואמרה שזו בחירה מצוינת ושאפילו ניתן לתאם לי אספקה והתקנה עוד ארבעים ושמונה שעות. לא ידעתי את נפשי מרוב אושר ויש הסכמתי.

הטכנאי של מזגני אלקטרה הגיע בדיוק בזמן ותוך ארבעים וחמש דקות בדיוק עמד אצלי בבית מזגן חדש, מקרר ויפה למראה. הודיתי לטכנאי של מזגני אלקטרה ומיד התיישבתי על המחשב לנסח מכתב תודה למשלוח לחברת מזגני אלקטרה. הרבה זמן לא קיבלתי שירות כל כך אדיב ומצוין. שלחתי אליהם את מכתב התודה וגם השקעתי ונכנסתי למספר אתרים שהייתי בהם וסיפרתי את הסיפור שלי לפרטי פרטים היה חשוב לי להלל אותם ולשווק אותם היטב על השירות המצוין שקיבלתי. השירות שלהם היה כל כך טוב שאפילו קיבלתי מכתב תודה על המכתב ששלחתי להם – כלומר הם באמת קוראים כל מכתב ומכתב שמגיע.