הרומן שלי עם כרית אורטופדית התחיל לגמרי במקרה. לא היו לי כאבי גב וגם לא הרגשתי איזו אי נוחות שדרשו ממני לרכוש לעצמי כרית אורטופדית. למעשה אפילו חשבתי שכרית אורטופדית מיועדת רק לאנשים מבוגרים מאוד שמתקשים לייצב את הגוף במהלך השינה וזקוקים לעזרה בכך.

 

לי מעולם לא היתה בעיה לישון. עם כרית או בלי כרית, אפילו על הרצפה אני יכולה להרדם בקלות בלילה. העיקר שיתנו לי לישון.

 

כשהגיעו הילדים, כל נושא השינה הפך למאתגר מאוד ורגיש מאוד. שעות שינה רבות לא היו לי, ונאלצתי להתמודד עם כל בעיות השינה שהיו לילדי על בשרי אני.

 

וכך קרה שמבלי לשים לב הפכתי גם אני למאותגרת שינה תוך כמה שנים. הרגשתי שאני מתקשה להרדם בחזרה בלילות בהם קמתי לילדי, לעתים מרב עייפות הייתי מוצאת את עצמי מתהפכת במיטה ולא מציחה להרדם.

 

יום אחד התארחנו אצל הוריי והגיעה שעת הצהריים, נכנסתי לחדר השינה כדי להרדים את בתי הקטנה ושכבתי לצדה על המיטה עד שנרדמה. את ראשי הנחתי על כרית אורטופדית של אמי שהיתה שם והדבר הראשון שאני זוכרת היתה ההפתעה.

 

זו היתה הפתעה להרגיש בפעם הראשונה בחיי דבר שעוד לא הרגשתי. אם קודם לכן הרגשתי נח תמיד להרכין ראשי על הכר, הפעם היה מדובר בליגה אחרת לגמרי.

 

מסתבר שכרית אורטופדית עליה הנחתי את ראשי לקחה אותי בין רגע לעולם אחר של נוחות והנאה. הרגשתי על ענן, הראש שלי הפך כל כך קל וצף שבין רגע גם אני נרדמתי לצד בתי הקטנה והפלגתי לחלומות רחוקים.

 

תחושת הנוחות המשיכה לאחוז בי גם כשפקחתי את עיני וקמתי מהמיטה, עדיין ראשי הרגיש קלילות של נוצה. לא האמנתי שכל ההרגשה המופלאה הזו קרתה לי בעקבות כרית אורטופדית, אך לאחר שספרתי לאמי וראיתי את החיוך שהתקבע על פניה, הבנתי שכנראה פיספסתי משהו עד כה.

 

למזלי, לא איחרתי את המועד כי כבר למחרת היתה בידי כרית אורטופדית חדישה ואיכותית.

 

הרגשתי שאני סוף סוף עושה משהו לעצמי בכל הנוגע לשעות השינה הכה חשובות וזה נתן לי לישון עם דאגה אחת פחות על הראש.