רגע לפני החגים, החלטנו שחייבים לחדש את הבית. מזה מספר שנים שאנחנו רוצים להכנס לפרוייקט של שיפוץ ואיבזור הבית ובכל פעם העניין נדחה בגלל שגרת החיים הלחוצה.

 

הפעם החלטנו שאסור לדחות את זה וחייבים להכות בברזל כל עוד הוא חם. המוטיבצייה שלנו חשובה ויותר חשוב לנו ליצור אוירה חדשה בבית לקראת השנה החדשה. אוירה שתיתן לנו תנאים חדשים וטובים יותר לחיי המשפחה. והרי עיצוב הבית קשור בקשר הדוק וישיר לכל מה שקורה בבית ובמשפחה.

 

אחת המשימות הראשונות שהחלטנו לצאת אתן לדרך, היתה מזנונים במבצע. הסלון שלנו שזועק הצילו תחליפו אותי חייב לקבל יחס חם ומהיר. הפריט הראשון שנקנה הוא מן הסתם מזנון איכותי לסלון, והתחלנו לתור אחר מזנונים במבצע שיעשו את העבודה, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המחיר.

 

לאחר ששבענו ממיזנון ישן מחברה לא איכותית במיוחד, החלטנו ללכת על משהו רציני יותר. חיפשנו מזנונים במבצע שיהיו איכותיים בטיבם, בחומרי הגלם שהם עשויים ובגימורים איכותיים וכמובן גם שיתאימו לנו מבחינת הסגנון העיצובי.

 

וכך התחלנו יושבים על המחשב ומחפשים ברשת תמונות של מזנונים במבצע. השלב הראשוני היה רק סינון, כדי להבין מה אנחנו אוהבים ומה מתאים לבית שלנו.

 

גם המשימה הראשונית הזו של סינון מתוך מבחר מזנונים במבצע, לא היתה פשוטה. בכל זאת, כשמדובר בשני אנשים שאין להם בהכרח טעם דומה, העניינים הלכו והסתבכו. הוא רוצה מזנון איכותי וכבד מעץ, כזה של פעם, ואני דווקא רציתי לשנות, להקליל את האוירה בבית ולרכוש מזנון מודרני וקליל יותר.

 

בכל החיפוש ברשת אחר מזנונים במבצע לא מצאנו משהו שיתאים לשנינו. והדבר נשעה קשה יותר. כי איך אפשר לצאת לסיבוב קניות אם אנחנו לא מסכימים כלל על הדבר הבסיסי ביותר?

 

לאחר שדברנו עם חברים קרובים שבדיוק סיימו לעצב את ביתם החדש, עלה לנו הרעיון לשלב את שתי הרצונות של שנינו.

 

והרי ניתן למצוא מכסה לכל סיר, אז בוודאי ימצא מזנון אחד מתוך מיגוון מזנונים במבצע שישלב את שתי הקצוות ואת שתי הרצונות שלנו. וכך, מצויידים בהחלטה מצאנו מזנון במבצע בדיוק כזה שמשלב את שני הסגנונות שלנו יחד.