כשהדברים בבית מתחילים לזוז בעצמם. כשאני מזיזה לרגע את הראש ועוד חפצים וצעצועים מצאו את דרכם למקומות מאוד לא הגיוניים.

 

כשאני מנסה לשבת על הספה אך מתיישבת על צעצוע מצפצף וכשאני מחפשת את דרכי בזהירות על הרצפה המבולגנת, מנסה לא ליפול או לשבור או להרוס משהו מבין כל החפצים שמפוזרים על הרצפה.

 

האם יש לי פלא טלקינטי בביתי ? אולי כח אדיר שמזיז בעצמו את החפצים בבית, ואם היה לי כזה פלא הייתי שמחה לדעת איך שולטים עליו ומזיזים בחזרה את הכל לתוך ארון הזזה גדול שעומד לו ריק דומם בחדר המשחקים בקומה הראשונה של הבית.

 

ארון הזזה שקניתי לא מכבר לחדר המשחקים בדיוק בשביל שלא יזוזו כל כך הרבה דברים בבית. אולי צריך פתרון יעיל יותר מארון הזזה?

 

לא מצליחה למצוא שום פתרון לכל אי הסדר הזה בבית בכל יום מחדש. אני נאבקת בכל אותם חפצים שיוצאים החוצה מארון הזזה ומנסה להחזיר אותם למקומם ללא הצלחה.

 

כנראה שסוד הסדר לא טמון אך ורק בארון הזזה אלא ביכולת שלנו לשלוט במה יוצא החוצה מתי ואיך הוא יכנס בחזרה לארון הזזה השומם.

 

כי אמנם פתרונות איחסון הם הצעד הראשון בסידור הבית, אך כנראה שממש לא האחרון. ומכיוון שהחפצים לא יכנסו בחזרה מעצמם לארון הזזה שלנו, למרות שניסיתי בכל כוחי חשוב על זה חזק מאוד ולהתרכז ואפילו מבט חודר על הצעצועים שעל הרצפה לא גרם להם להתעופף באויר חזרה לארון, החלטתי שאין מנוס מסדרת חינוך קטנה בביתנו.

 

שינסתי מתניים וזימנתי את הילדים לחדר המשחקים לפעילות כייף של אחר הצהריים. סידור ארון הזזה. הילדים נדרשו להוציא את כל הצעצועים והמשחקים מתוך ארון הזזה שבחדר המשחקים שלהם ולארגן ולסדר אותם בחזרה.

 

החליטו על הגיון מסויים והתחילו במיון החפצים, שאגב כך רבים מהם נמסרו לתרומה לשמחתי הרבה ופינו עוד מדף בארון.

 

לאחר סידור הארון בהיגיון מסויים של סדר שהיה פרי רעיונם של הילדודס, החלטנו לשמור על הסדר הזה. חוקים נחקקו ונכתבו באותיות קידוש לבנות וניתלו כמובן על הארון.

 

לא יאומן כי יסופר, הסדר שולט בבית מאז. כנראה שלארון הזזה צריך להצמיד הוראות הפעלה…