דירות למכירה בארסוף

ארסוף הוא ישוב כפרי באזור השרון הנמצא במסוך לים התיכון ושייך למועצה האזורים חוף השרון. בחברת אקרו נדלן החלו בתכנון 108 יחידות דיור שיתחלקו ל-56 יחידות צמודות קרקע ו-52 דירות גן וגג. הנוף הנשקף מבעד לחלון הוא נוף עוצר נשימה ועצם המחשבה להתעורר בכל בוקר לחוף המרהיב של הים היא חלומו של כל אחד מאיתנו. הפרויקט של אקרו נדלם ייקרא צוקי ארסוף והוא יהיה קרוב מאוד לקו החוף, מרחק של כ-200 מטרים. יחידות הדיור יהיו בגובה של 30 מטרים מעל הים מה שיקנה לנוף מהחלון מראה קסום ונפלא. עיצוב הפנים של הבית הוא ייחודי וחדשני וגם המדשאות מחוץ לבית הם דבר שלא רגילים אליו בישראל.

אקרו נדלן

אקרו נדלן שמה לנגד עיניה את המטרה להיות חברת הנדלן הטובה והמובילה בישראל ומען מטרה זו בפרויקטים שלה יוצאים מתל אביב ומהרצליה ומגיעים גם לחוף השרון. הפרויקט הזה מיועד לאנשים שרוצים להיות קרובים למרכז הארץ ולהיות קשורים בחיים הדינמיים והתוססים של העיר תל אביב אך גם ליהנות מאורח חיים כפרי ושקט. החיים ביישוב הכפרי הם רגועים ונעימים יותר אך נמצאים במרחק נגיעה מהמולה והפעילויות הרבות שמציעות הערים במרכז ובעיקר תל אביב. דירות למכירה בארסוף עכשיו באקרו נדלן.

ארסוף- יישוב כפרי בחוף השרון

היישוב משתרע על פני 250 דונמים והקרקע בו היא מהיקרות ביותר בישראל. היישוב הכפרי כולל בתוכו שגרירים ממדינות שונות וגם אנשי עסקים מישראל וביניהם עידן עופר. המטרה היא שהיישוב לא יאכלס משפחות רבות ויקנה שקט ושלווה למתגוררים בו. היישוב כולל בתים פרטיים בלבד ואין בו בתי עסק או תחבורה ציבורית מה שמשרה על המקום אווירה שלווה ורגועה.

ליהנות מהעיר, ליהנות מהשקט של הכפר

המיקום של ארסוף הוא מיקום מושלם: מצד אחד אפשר ליהנות מהאוויר הכפרית הרגועה והשלווה ולפתוח את הבוקר עם מבט לים. מצד שני, נסיעה של מספר דקות וכבר אפשר להגיע לערים הגדולות במרכז כמו הרצליה ותל אביב. המיקום ש ארסוף הוא מיקום יוצא מהכלל ורבים רוצים לגור ביישוב הזה. היישוב שם לו למטרה לאכלס את המקום במספר משפחות בודדות על מנת לשמור על המרקם החברתי ועל השקט הנעים ביישוב.