חברת סליקה

עסקאות אשראי אשר היו נעשות בעבר, היו דורשות מן האדם להגיע אל אותו בית עסק ולחכות בתור עד אשר הוא מקבל מענה אנושי, כמו כן עליהם היה להגיש את הכרטיס אשראי שלהם ולגהץ אותו במכשיר, להמתין עד שהמכשיר יסיים לקרוא אותו ויאשר שאכן האשראי עבר והתשלום בוצע ורק אז אותה עסקה הסתיימה.

כיום ישנה חברת סליקה אשר מאפשרת לקצר את התהליך הזה בצורה משמעותית ביותר.

חברת סליקה מאפשרת ללקוחותיה להציע דרך האינטרנט את מרכולתם. באופן זה, לקוחות יכולים להתחבר אל האתרים המסחריים שהקימו, לבצע עסקאות אשראי מאובטחות. המידע יועבר ישירות לחברות סליקה באינטרנט ומשם אל חברות האשראי. אפשרות זו, שמספקות חברות סליקה באינטרנט, כוללת יתרונות רבים. היא מאפשרת לנותן השירותים להיות זמין ללקוחות – גם לאלה שיכולים לבצע עסקאות בשעות לא שגרתיות.

החברת סליקה מעניקה את האפשרות לבצע עסקה מהירה, וטובה וזאת ללא צורך שלקוחות החברה יצטרכו להמתין זמן רב עבור סיום התהליך של אותה עסקה.

חברת סליקה מעניקה מענה מיידי ללקוחות של האתר, על ידי כך מקבלים לקוחות החברה את אשר רצו באופן מיידי ומהיר, כבר באותו רגע אשר החליטו על כך.

חברת סליקה מספקת ללקוחותיהן, בעלי האתרים המסחריים אפשרות למעקב ולבקרה בזמן אמת על נתוני המכירה.

מעקב זה כולל פעמים רבות רישום הסטוריה של עסקאות באופן אשר מאפשר לבצע מעין מחשבה חדשה אשר עוזרת בעצם לשפר את רווחי האתר.

כמו כן במקביל לכך מספקת החברת סליקה חתימה דיגיטלית אשר נשלחת באופן אוטומטי אל לקוחות האתר המסחרי, ביחד עם אישור עסקת האשראי.

חברות סליקה שונות מעניקות שימוש באפשרויות  שהן פיתחו עבור נותני שירותים אפשרו להגדיל את מחזורי המכירות באופן ניכר. זאת, משום שבאתרי האינטרנט ניתן לבצע עסקאות עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, מכל נקודה על הגלובוס. בין אם מדובר בשעות יום או לילה, שעות סבירות או לא. כל שעה היא שעה טובה לסגירת עסקה באינטרנט.

על מנת לספק את התהליך הסליקה באינטרנט יש לקבל אישור על אותה פעולה, האתרים אשר מזמינים מהם שירות צריכים לעמוד בכל הדרישות הנדרשות מהם.