מדובר במכונית שמידותיה נדיבות, תא המטען שלה הוא אחד ממאפייניה כמכונית לכל המשפחה. תא הנוסעים גדול, מרווח ומאובזר.

מאחר שבכל שבע (  במספר- 7!) שניות נמכרת בעולם שברולט קרוז סביר וטבעי שכמות המכוניות מדגם זה שנמכרות בעולם היא רבה ביותר. מספר רב של משפחות רוכשות אותה בשל הנוכחות והרווחה שחשים בה, יחד עם רמת אבזור גבוה ומחיר תחרותי, אטרקטיבי.

מי עדיין זקוק לזריקת זירוז לרכישת שברולט קרוז?

היא מעוצבת, מהודרת ומאובזרת להפליא ונראית מושכת מבחוץ ומבפנים. מנוע 1.6 ל' ו 124 כוח סוס מעצימים את ביצועי הרכב, המצויד בהגה כוח חשמלי המאפשר ומזמן חווייל נהיגה. בקרת יציבות אלקטרונית מהווה ערובה לנהיגה בטיחותית, כמו גם שש כריות אוויר. בנוסף על אלה שברולט קרוז מציעה חלון גג חישוקי אלומיניום ומערכת בידור חדשנית שתכניה מוצגים על מסך מגע צבעוני של שבעה אינץ' ( רזולוציה גבוהה ואיכותית להפליא). כל הפינוקים הם ערכים מוספים למכונית חזקה ויציבה המהווה פתרון מושלם למשפחה.

הביקוש הער והגובר למכונית זו מהווה המחשה לאיכותה. די בנסיעת מבחן קצרה על מנת להיווכח ביתרונותיה הרבים. כבר עם הכניסה אל השברולט חשים כי מדובר בחברה שהטמיעה בו חידושים רבים לנוחות הנוסעים ולרווחתם.

שברולט קרוז
שברולט קרוז בנסיעת מבחן

שברולט קרוז. נקודה

שיקולים מרכזיים בבחירת מכונית  מתקיימים כשבוחנים את כדאיות רכישתה של שברולט קרוז: גודל, נוחות, עיצוב, עצמה, צריכת דלק משופרת,  אבזור עשיר, תמורה לכסף ועוד.

המכונית מיוצרת מחומרים חזקים, איכותיים ובטיחותיים, בגימור מוקפד ומלוטש. המושבים הפנימיים נחשבים לטובים ביותר בעולם הרכב. המכונית מותאמת לשימוש אפקטיבי בכל ממשקי הסלולאר.

רבים מרוכשיי שברולט קרוז מעידים על רכישה מצוינת במבחן עלות-תועלת. משפחה יכולה לנסוע בה למרחק רב, כאשר לכל אחד יש מרחב מספיק לנסוע בו ברווחה. מדובר במכונית שהיא המלה האחרונה בשילוב טכנולוגיה ועיצוב. אף שמדוברה במכונית משפחתית יש לה LOOK של מכונית מנהלים יוקרתית ומפוארת.

אין ספק כי במכונית משפחתית המיועדת להסעתם של ילדים בכלל וילדים קטנים בפרט כמו שברולט קרוז , מדובר במכונית הבטיחותית ביותר שניתן לייחל ולצפות לה. השקט הנפשי שלכם מעצם הידיעה כי ילדיכם החגורים במושב האחורי יושבים לבטח במכונית, אשר בקרת יציבות אלקטרונית מעצימה את תחושת הביטחון שלכם במהלך הנסיעה.

לפרטים נוספים לחץ על הקישור : http://carsale.avis.co.il/avis/Cars/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96.aspx