נעילת נעלי סניקרס היא פעולה שנעשת באופן יום יומי ומספרת לעולם מספר דברים לגבינו, יש האומרים שדרך הנעליים אפשר לגלות יותר על בנאדם מאשר שיחה בת 10 דקות. מה יש בסניקרס שהוא כל כך חושף? כל כך אינטימי? במאמר הבא אנחנו נגלה.

 

בבחירת סניקרס לגברים ישנם כמה שלבים שאנחנו עוברים עם עצמנו, לא כולנו מודעים ומכירים כל שלב ושלב וחלקנו אפילו לא שמים לב לתהליך שאנחנו עובדים אבל זה קורה, וקורה לכולנו.

 

בשלב הראשון כשאנחנו נכנסים לחנות סניקרס לגברים ומסתכלים על דגם שתפס את עינינו. לא סתם אנחנו מתבייטים על דגם מסויים. הדרך שהובילה אותנו דווקא לנעלי הסניקרס המסויימות האלה היא זאת שמספרת עלינו המון. כל נעל ונעל שלבשנו בחיינו הובילה אותנו לבחירת הנעל הבאה, מהזוג הראשון שנעלנו בילדותינו עד ונעליים הצבאיות וכן הלאה, כל זוג נעליים השאיר את חוטמו על טעמנו בנעליים. הנעל הראשונה גרמה לנו להסתכל על עולם הנעליים באופן מסויים והנעל שבאה אחריה שהושפעה מהנעל הראשונה גם היא תשפיע על הנעל הבאה אחריה וכן הלאה וכן הלאה, בדיוק כמו DNA, כל ילד שנולד הדי אן אי שלו מחולק לשניים 50% אמא 50% אבא וכשהילד גדל ומביא ילד לעולם גם הגנים של הוריו נמצאים שם. ככה אפשר לדעת בדיוק מי היו הוריו של הילד גם לאחר כמה דורות. הדי אן אי מספר סיפור על האדם. וכך בדיוק גם סניקרס.

 

כל נעל משאירה מהדיאן אי שלה על ההתבוננות העיצובים שלנו ועל הנעל הבאה שלנו, וכך אפשר להבין, דרך הנעליים שלנו, מי היינו, מה נעלנו בעבר, ובזכות זה, איזה אנשים היינו.

 

השלב השני הוא הקניה, מה שזה אומר שבבחירת הסניקרס לגברים אין עוד שלב, רק שלב אחד. גם אם נדמה לנו שאנחנו עושים סקר, בודקים כמה זוגות, עוברים בכמה חנויות, כל זה לא באמת חשוב לבחירת הסניקרס, כל התהליך קורא ברגע שאנחנו מסתכלים בפעם הראשונה על הסניקרס ושם אנחנו כבר מחליטים. כל שאר ה"שלבים" הם רק הניסיון שלנו להבין מה אנחנו באמת אוהבים אבל, ההבנה האמיתית נמצאת כבר בתוכנו.

 

אחרי שקראתם את זה, זמן בחירת הנעליים שלכם יתקצר משמעותית, כי מהיום אתם תכירו בעובדה שאתם יודעים איזה נעל אתם תקנו עוד לפני שאתם יוצאים מהבית וכשתראו אותה לא תרגישו עוד בצורך למדוד עוד נעליים, להשוות ולחפש בעוד חנויות נעליים, אתם פשוט תדעו שזוהי הנעל בשבילכם.