ההווה אומר, מדשאות המטופחות מחד וקירבה אל מוסדות תרבות כמו המוזיאון מאידך. ולא רק תרבות כי גם ידוענים יש לנו כאן. סלבס רבים מתגוררים ברמת אביב וזה גם חלק מן המוניטין שלה, אז אם רציתם לפגוש סלבס בדרככם אל החניה, זה המקום להסתובב בו. רמת אביב מוסיפה כל הזמן דירות ובניינים, פרויקטים שונים וביניהם גם תכניות עירוניות כמו שיפוץ ובינוי מחדש. המתווכים מקפידים לעקוב אחרי התכניות האלו ומשתדלים לדעת עליהן כבר בשלבי התכנון שלהן. כדאי לפנות אל מתווכים בכל הנוגע לענין של דירות למכירה ברמת אביב כי כאמור, הם יודעים על תכניות עירוניות ואלו יכולות להוות שיקול כבד משקל בקנייה.

דירות למכירה ברמת אביב
בנינים שהם דירות למכירה ברמת אביב

 

הדירות למכירה ברמת אביב מוצעות גם על הנייר ויש גם כאלו שהן כבר בנויות. יד ראשונה או יד שניה. יחד עם זאת, יש לזכור שהדירות המאוכלסות לא נמכרות הרבה מן הסיבה הפשוטה, שדיירי השכונה לא ממהרים לעזוב אותה. יוצא לנו כאן איזשהו מלכוד משעשע כי מחד, השכונה מצויינת וכולם רוצים לגור בה אבל מאידך, התושבים גם חושבים שהשכונה מצויינת ולכן לא רוצים לעזוב אותה. מי שמרוויחים מכל העסק הם כל הקשורים לבנייה חדשה וזו קורית כל הזמן בשכונה הזו, על שלושת חלקיה, נווה אביבים, רמת אביב ב' ורמת אביב הירוקה. כמובן שמדובר בחברות בנייה בעלות שם ונסיון כיוון שזוהי בנייה יוקרתית ואיכותית. מרצפות גרניט, לובי מהודר, מעליות משוכללות וכהנה מאפיינים של יוקרה ואיכות. דירות למכירה ברמת אביב מתוכננות מלכתחילה כדירות יוקרה.

 

דירות למכירה ברמת אביב – לחיות עם הראש בעננים

רק מדי פעם כדאי להוריד אותו כי הדשא מאד יפה וזה המקום לציין שככלל, השכונה הזו מטופחת ונעימה לעין. ככה זה כשהתושבים אכפתיים ולא פחות מכך, כשהם גם יכולים להרשות לעצמם לרכוש את הטיפוח הנכון עבור הדשא והגדר והרחוב כולו. שילוב של כסף עם אכפתיות יוצר סוג של יוקרה שלא תמצאו באף מקום אחר ושהוא מושלם מבחינות רבות, כי כמו שאנחנו יודעים, טיפוח ואחזקה הם חלק בלתי נפרד מן האיכות של המוצר, גם כשהמוצר הוא השיש ליד המעלית וגם כשהמוצר הוא שיחים ליד הגדר. המראה הנקי והשמור הוא מה שהופך דירות למכירה ברמת אביב למוצר מושלם.