ביטוח אחריות נושאי משרה

ביטוח אחריות נושאי משרה זהו ביטוח אשר נועד במיוחד עבור אלה העוסקים בנושאי משרה.

פעמים רבות חשופים לתביעות שונות אשר יכולות לנבוע מסיבות שונות.

אותם תביעות קשורות לצורת הניהול ולמסגרת התפקיד אשר בו הם מכהנים.

ביטוח זה הוא אף שומר על ביטחון כלכלי של המבוטח ושל משפחתו של המבוטח במקרה שמתרחש מצב של תביעה כלשהי המתקיימת מולו.

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה זהו ביטוח אשר מתאים עבור כל אלו השומרים על בטחון הכלכלי של המבוטח ושל משפחתו במקרים של תביעה.

ביטוח אחריות נושאי משרה מכסה הוצאות של הגנה משפטית, נותן כיסוי לתביעות שנובעות מטעות, כמו כן ישנה הצהרה שגויה או לא מדויקת, רשלנות, חריגה מסמכות, והפרת חובה מקצועי.

על ידי ביטוח אחריות נושאי משרה ניתן כיסוי עבור מקרים רבים שארעו טרם הכנסת הביטוח לתוקף אך אינם היו ידועים למבוטח כאשר הוא רכש את הביטוח.

חשוב שביטוח אחריות נושאי משרה ירכש על ידי כל אדם הנוגע בדבר, על מנת שיהיה מוגן מכל תביעה שתנבע מתפקידו בארגון ומאחריותו המקצועית.

ביטוח אחריות נושאי משרה מעניק לדירקטורים כיסוי על ידי חברות חיצוניות אשר מגיעות מטעם החברה.

בין אם זה כיסוי לבני משפחה, כיסוי להעסקת איש יחסי ציבור, כיסוי למבוטחים בזמן שהם פורשים לגמלאות ועוד.

כמו כן כאשר מכהנים כדירקטורים או כנושאי משרה בכירים אזי נכנסים למצב שבו נתונים לתביעות רבות המתקיימות מפעילות עסקית וניהולית במהלך מסגרת התפקיד.

על ידי ביטוח אחריות נושאי משרה ניתנת תוכנית של כלכלה אשר עוזרת לשמור על כל הביטחון הכלכלי הקיים.

 

קיים צורך אשר מתאים עבור הגנת ביטוח אחריות מקצועית והוא נועד עבור כל נושאי המשרה השונים אשר חשופים בכל עת לתביעות העלולות להתרחש מולם.

ואכן בהתאם לחוק ולפסיקה אשר קובעים בתי המשפט ונושאי המשרה, ניתנת הגנה אודות כל התביעות הרבות אשר עלולות להתרחש בכל עת גם אם הנושאי משרה פעלו מתוך תמימות לב עדיין הם יכולים להיות נתונים אל מול תביעות רבות.

תכנית זאת מעניקה כיסוי לתביעות נגד נושאי המשרה בעקבות מעשה של הפרת חובה וטעות, או בעקבות הזנחה שנעשתה במהלך מסגרת התפקיד בנושאי משרה בכירה.